אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בניית בריכה הוא המחיר

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בחלק זה נעבור על השלבים לבניית מחיר בריכה ביתית.

כדי להתחיל, נצטרך לקבל רשימה של חומרים ומחירים עבור כל חומר. כמו כן, נצטרך לדעת את גודל וצורת הבריכה. ככל שהמספרים הללו מדויקים יותר, כך נוכל לקבל הערכת מחיר טובה יותר.

לאחר מכן, נצטרך לחשב כמה בטון צריך עבור כל גודל וצורה של בריכה. בטון נמדד במטרים ומחירו משתנה בהתאם למקום ממנו קונים אותו. ברגע שיש לנו מושג כמה בטון צריך לכל גודל בריכה, נוכל לחשב כמה זה יעלה לנו לחצר בטון (עלות בטון לחצר).

לאחר מכן, נצטרך לברר איזה סוג גימור אתה רוצה על משטח הבריכה שלך

בניית בריכה ביתית אינה יקרה כמו שחושבים. העלות הממוצעת של בניית בריכה נעה בין 25,000 ל-35,000 דולר.

מחירי הבריכה יהיו תלויים בגודל ומורכבות הבריכה. זה יהיה גם תלוי אם אתה מוסיף תכונות כלשהן כגון ספא או מגלשה.

בריכה בסיסית בחצר האחורית תעלה בין $25,000 ל-$35,000 להתקנה. בריכה מורכבת יותר עם ספא או מגלשה תעלה למעלה מ-60,000 דולר.

בריכה ביתית היא אחת הרכישות היקרות ביותר עבור בעל בית. מחיר הבריכה משתנה בהתאם לגודל, סוג ומיקום. בחלק זה נדון בגורמים המשפיעים על עלות הבריכה הביתית.

הגורם הראשון שמשפיע על עלות הבריכה הביתית הוא גודלה וצורתה. בריכה בצורת מלבנית תהיה יקרה יותר מבריכה בצורת L מכיוון שהיא דורשת יותר חומרים כדי לבנות אותה. בריכה גדולה יותר תהיה גם יקרה יותר מבריכה קטנה יותר מכיוון שהיא דורשת יותר חומרים וציוד לתפעול.

הגורם השני שמשפיע על עלות הבריכה הביתית הוא סוגה: בתוך הקרקע או מעל הקרקע? בריכות מעל הקרקע זולות יותר מבריכות בתוך הקרקע מכיוון שהן דורשות פחות חומר לבנייתן והן קלות יותר לתחזוקה

בריכות הן דרך מצוינת להתקרר במהלך הקיץ ולהפוך לפעילות משפחתית מהנה. אבל, הם יכולים להיות יקרים לבנות.

עלות בניית הבריכה משתנה בהתאם לגודל, צורה ותכונות הבריכה. העלות הממוצעת לבריכה בסיסית בקרקע היא בסביבות 20,000 דולר. זה בערך $1 למטר מרובע!

כעת נפרט כיצד תוכל להפחית את ההוצאות בעת בניית בריכה ביתית משלך.

מחיר בריכה ביתית הוא לא דבר אחד שמתאים לכולם. מחיר הבריכה יכול להשתנות בהתאם לגודל, צורה ועיצוב הבריכה. הרבה גורמים נכנסים לקביעת העלות של בריכה חדשה או משומשת.

העלות הממוצעת להתקנת בריכה חדשה בקרקע היא $22,000 עד $25,000. זה כולל עבודה וחומרים לחפירת האתר והתקנת כל אביזרי האינסטלציה למערכת המשאבות וכן אבני ספיגה ואבני התמודדות. התקנת ערכה מעל הקרקע עולה בדרך כלל כ-5,000 עד 7,000 דולר.

עלות בניית בריכה בחצר האחורית היא לא משהו שצריך להקל ראש בו. אתה צריך לדעת את מחיר החומרים, העבודה וההיתרים לפני שמתחילים לתכנן.

הצעד הראשון הוא להחליט על הגודל והצורה של הבריכה שלך. זה יהיה תלוי בכמה מקום יש לך ואיזה עיצוב אתה מעדיף לחצר האחורית שלך. הצורות הנפוצות ביותר הן בריכות מלבניות ובריכות בצורת כליות.

לאחר מכן, אתה צריך להבין כמה עמוקה הבריכה שלך צריכה להיות, תלוי איזה סוג של תכונת מים תהיה לה כמו מפל או קצה אינסוף. העומק תלוי גם איפה בצפון אמריקה אתה גר מכיוון שהאקלים משתנה מאזור לאזור.

מחיר בריכה ביתית יכול להשתנות בהתאם לגודל ולמיקום. הבריכות היקרות ביותר נמצאות בפרברים, בעוד שהבריכות הזולות ביותר נמצאות בעיר.

בריכה יכולה להיות תוספת נהדרת לחצר האחורית שלך. זה יספק לכם שעות של הנאה ובידור. עם זאת, בריכה יכולה להיות גם השקעה יקרה. אחד הגורמים החשובים ביותר כאשר בוחנים כמה כדאי להוציא על בריכה הוא הגודל. ככל שהבריכה שלכם גדולה יותר, כך היא תהיה יקרה יותר לתחזוקה ולתפעול.

עלות בניית בריכה ביתית תלויה בגורמים רבים כמו גודל, צורה ומיקום החצר שלכם; האם אתה צריך היתר חפירה או לא; אם אתה משתמש בבנייה מעל הקרקע או בתוך הקרקע; וכמה עבודה נדרשת להתקנה.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של בריכות: גוניט (בטון), ריפוד ויניל (פלסטיק), ובריכות פיברגלס (פיברגלס). בריכות גוניט הן בדרך כלל

בניית בריכה ביתית היא דרך מצוינת להוציא את ילדיכם החוצה, ליהנות ולהתחבר עם השכנים שלכם. יש לו גם יתרונות רבים אחרים כמו פעילות גופנית ובריאות נפשית. אבל יש הרבה גורמים שמשפיעים על המחיר של בריכה, מה שיכול להקשות על לדעת מה אתה יכול להרשות לעצמך.

עלויות הבריכות משתנות בהתאם לגודל וסגנון הבריכה, מיקום הבית וכל תכונות מיוחדות שעשויות להתווסף לה. יש גם עלויות נוספות לתחזוקת בריכה כמו כימיקלים, בריכות מי מלח או מערכות חימום.

עלות התקנת בריכה חדשה מתחילה בכ-10 אלף דולר עבור בריכת ויניל מעל הקרקע עם ציוד בסיסי. עבור בריכת בטון קרקע או קירות פלדה עם ציוד בסיסי שהותקן על ידי אנשי מקצוע זה יתחיל

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!