בניית בריכה ביתית מחיר

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בניית בריכה ביתית מחירלא מעט אנשים בוחרים לבנות בדירתם בריכה ביתית ללא היכרות עם עלויות הבנייה וכלל ההוצאות הנלוות. אם גם אתם חולמים על בניית בריכה ביתית מחיר, קיימת חשיבות רבה שתכירו את כל ההוצאות שחשוב להביא בחשבון לקראת תחילת שלבי הבנייה. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר, לרבות כלל אפשרויות הבנייה הקיימות, כל סוגי החיפויים המבוקשים ביותר וכן מגוון תוספות שעלולות ליקר את כל הליך הבנייה בעשרות אלפי שקלים שלא הבאתם בחשבון. אז רגע לפני שאתם מתחילים, כדאי שתפנו מספר דקות בודדות לקריאת השורות הבאות.

 

בטוחים שתוכלו לבנות בריכה בחצר דירתכם ללא כל בעיה? חשוב לדעת שבריכה ביתית מחייבת אישורים!

תחילה חשוב לדעת כי לא כל אדם שיש ברשותו דירה עם חצר יכול לבנות בריכה ביתית ללא כל בקרה. חשוב להדגיש כבר בפתיחת הדברים כי מעבר לעלויות הבנייה, החיפויים והתוספות, הליך בניית בריכה ביתית מחיר מחייב התמודדות עם שלבים בירוקרטיים וקבלת אישורים ייעודיים לבניית בריכה ביתית. אנשים רבים לא מודעים לשלב זה ובונים בריכה ללא אישורים, מה שחושף אותם לתביעות מיותרות. השגתם את כל האישורים הנדרשים? חשוב שתמשיכו לשורות הבאות, בהן תכירו את עלויות בניית בריכה ביתית.

הכירו את כל אפשרויות הבנייה הקיימות – בריכת בטון יצוק בחצר דירתכם

ראשית חשוב שתכירו את כל אפשרויות הבנייה הקיימות כיום. ישנן מגוון אפשרויות לבניית בריכה ביתית בעלויות משתנות. האפשרות הראשונה והיקרה מכולן היא יצירת בטון בחצר דירתכם. בניית בריכה מבטון יצוק נחשבת לאפשרות הטובה ביותר, שכן היא מאפשרת מגוון רחב של עיצובים, צורות וגדלים שונים. מעבר לכך אפשרות זו נחשבת לאפשרות העמידה ביותר. מנגד, חשוב להבהיר כי בניית בריכה מבטון יצוק היא היקרה מבין כלל האפשרויות.

 

בריכה מתועשת העשויה מיריעות בטון מוכנות המובלות לחצר דירתכם

האפשרות השנייה לבניית בריכה ביתית היא אפשרות של בניית בריכה מתועשת. בריכה זו נבנית מיריעות בטון שמגיעות מוכנות וכל שנותר זה להרכיב אותן בחצר דירתכם. החיסרון המשמעותי ביותר של אפשרות זו היא שאין אפשרויות עיצוב רבות, אך אם אתם מתכננים לבנות בריכה מלבנית רגילה, אפשרות זו יכולה להתאים לכם. עלויות הבריכה המתועשת מעט נמוכות יותר בהשוואה לאפשרות שהובאה מעלה.

 

בריכת פיברגלס ייעודית מוכנה מחומר עמיד במיוחד

האפשרות השלישית והזולה מכולן היא אפשרות של בניית בריכת פיברגלס. בריכת פיברגלס היא בריכה העשויה כולה מחומרים איכותיים ועמידים, וכל שנותר לעשות זה להציב אותם במיקום הנכון בחצר דירתכם. רוצים לחסוך בהוצאות? אפשרות זו היא הזולה מכולן.

 

הכירו את כל התוספות שעלולות לייקר את הבנייה בעשרות אלפי שקלים – משאבת חום לחימום מי הבריכה שלכם

בחרתם בהצלחה את הבריכה המדוייקת ביותר עבור הצרכים שלכם? כעת חשוב שתכירו את התוספות שעלולות לייקר את כל התהליך בעשרת מונים. התוסף הראשון הוא תוסף לחימום הבריכה. מתכננים לעשות שימוש בבריכה גם בעונת החורף הקרה? חשוב להביא בחשבון את תוסף זה. ישנן מערכות רבות בשלל איכויות לבחירתכם. ומה לגבי עלויות? בתקציב של כ 20,000 שקלים תוכלו לבחור משאבת חום איכותית שתענה על צורכי בריכה ביתית קטנה.

 

זרם נגדי יאפשר לכם לשחות במקום בבריכה הביתית שלכם

תוסף נוסף שחשוב שתכירו הוא תוסף זרם נגדי. אנשים רבים רוצים לבנות בריכה ביתית בחצר דירתם במטרה לשחות בה. החצר קטנה מידי? בעזרת זרם נגדי תוכלו ליצור התנגדות שתאפשר לכם לשחות במקום גם בבריכה קטנה. אנשים רבים בוחרים לשלב בבריכה הביתית שלהם זרם נגדי במטרה לשחות בבריכה למרות גודלה הקטן. עלויות הזרם הנגדי נעות בין 8,000 שקלים ועד כ 20,000 שקלים לבריכה קטנה.

ריצפה הידראולית לניצול מקסימלי של החלל

אפשרות נוספת שחשוב שתכירו היא אפשרות של ריצפה הידראולית. לא מעט אנשים בוחרים לעשות ריצפה הידראולית בבריכה שלהם במטרה ליהנות מניצול מיטבי של השטח. חשוב להדגיש כי ריצפה הידראולית היא רצפת בריכה מתרוממת המהווה כיסוי לבריכה כך שניתן לדרוך על הריצפה ללא כל הגבלה. בעת השימוש בבריכה, כל שנדרש לעשות זה ללחוץ על כפתור ייעודי שיוריד את הריצפה ויחשוף את הבריכה. עלויות ריצפה הידראולית נעות בין 50,000 שקלים ועד 100,000 שקלים לבריכה ביתית קטנה.

 

החיפויים שאתם חייבים להכיר לפני תחילת שלבי הבנייה של הבריכה הביתית שלכם

רגע לפני סיום, חשוב שתכירו את החיפויים המבוקשים ביותר כיום. חיפויי הבריכה יבטיחו שהיא תישאר עמידה ותקינה לאורך שנים ארוכות. בין כלל החיפויים המבוקשים ביותר כיום ניתן למנות את: חיפויי פסיפס, חיפויי יריעות וחיפוי צבע. מהן העלויות? חיפויי הפסיפס הם החיפויים היקרים ביותר. מחירם נע בין 600 ל 800 שקלים לכל מטר מרובע. אפשרות נוספת היא חיפוי בעזרת יריעות, חיפוי זה מעט זול יותר בהשוואה לחיפויי הפסיפס ומחיור נע בין 200 ל 300 שקלים לכל מטר מרובע. החיפוי הזול מכולם הוא החיפוי בעזרת צבע. ביחרו נכון את החיפוי המתאים ביותר לבריכה שלכם ולעומק הכיס שלכם. חשוב להביא את כלל הנתונים הללו בחשבון לפני שמתחילים את עבודות בניית בריכה ביתית מחיר. בחירות נכונות של חומרי גלם מתאימים יאפשרו לכם לבנות בריכה ייעודית עבור כלל הצרכים שלכם ללא חריגות מיותרות בעלויות.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!