בניית בריכה בפנטהאוז היא משימה מאתגרת

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בניית בריכה בפנטהאוז היא משימה לא פשוטה. העלות של בנייה כזו יכולה להיות גבוהה, אבל זה לא הדבר היחיד שאתה צריך לדאוג לגביו. המיקום והגודל של הבריכה הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון.

השלב הראשון בבניית בריכת שחייה בפנטהאוז שלכם הוא לברר האם לבניין הדירות יש תקנות נגדו. אם יש, אז תצטרכו לחפש מקום אחר לבריכה שלכם, או פשוט לוותר על הרעיון שתהיה כזו בכלל.

אם אין תקנות נגד בריכות אז כדאי לחפש אתר מתאים לבריכת השחייה שלכם ולבדוק אם היא מספיק גדולה. אתה צריך גם להחליט כמה עמוק המים צריכים להיות – זה יהיה תלוי באיזו תדירות אתה

זה פרויקט שאני עובד עליו כרגע. הלקוח מחפש בריכה לבנייה בפנטהאוז בבניין שלו. הבריכה חייבת להיות גדולה מספיק כדי להכיל 10 אנשים בו זמנית ובעומק מים של 1 מטר.

הלקוח רוצה שהבריכה תהיה מחוממת ובעל מפל. הבריכה צריכה להיות נגישה גם ממפלסים שונים של הפנטהאוז, ולכן יצטרכו להיות מדרגות המובילות למעלה ולמטה מנקודות שונות בפנטהאוז.

בניית בריכה בפנטהאוז היא משימה לא פשוטה. המקום מוגבל ולרוב מגיע עם מכשולים כמו חוטי חשמל, צנרת אינסטלציה וכו'.

השלב הראשון הוא לברר את הגודל והצורה של הפנטהאוז. זה יעזור לך לקבוע את הגודל והצורה של הבריכה שברצונך לבנות.

לאחר מכן, חשוב לברר האם ישנם מכשולים שצריך להסיר לפני תחילת הבנייה. זה כולל דברים כמו עצים או מבנים גבוהים אחרים שעלולים לחסום את אור השמש מלהגיע לאזור שבו תהיה הבריכה.

צריך גם לקחת בחשבון כמה מקום פנוי יש לכם לבריכת שחייה וכמה מים רוצים בה.

אם יש חוטי חשמל או צינורות אינסטלציה בדרכך,

הבריכה היא החלק המרכזי של הפנטהאוז הזה. העיצוב, החומרים והפריסה תוכננו בקפידה כדי להפוך את החלל הזה לנווה מדבר יוקרתי.

בריכה זו ממוקמת באמצע הפנטהאוז ויש לה מעטפת אריחים כחולה עשירה עם מסגרת נירוסטה. עומק הבריכה 3 מטר וניתן לחמם עד 30 מעלות צלזיוס.

בריכה בפנטהאוז היא לא רק מותרות. כמו כן, הכרח שלדיירי הבניין יהיה מקום לשחות כאשר הם רוצים להתקרר בחודשי הקיץ. עם זאת, זה יכול להיות מאתגר לבנות אחד בגלל מיקומו על גבי בניין דירות והתקנות המסדירות בנייה כזו.

האתגר הראשון הוא שישנן תקנות רבות המסדירות כמה גבוה אתה יכול לבנות על גבי בניין דירות, מה שמגביל כמה גבוה אתה יכול לבנות מקומת הקרקע. האתגר השני הוא שיש פחות חומרים זמינים לבניית בריכות מאשר לסוגים אחרים של מבנים מכיוון שהם חייבים להיות מסוגלים לעמוד בטבילה במים מבלי להידרדר מהר מדי או לדלוף לתוך הסביבה.

הבריכה בנויה על פנטהאוז שנמצא בחלקו האחורי של הבניין. אזור המגורים הראשי ממוקם בצד הקדמי של הבניין ויש לו תצפית טובה על העיר.

לפנטהאוז יש מרפסת גדולה עם מטבח חיצוני, פינת אוכל ובר. הבריכה ממוקמת על טרסה זו וכוללת אמבט עיסוי, בור מדורה, כיסאות נוח וצמחים.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל פנטהאוז. זו לא רק דרך מצוינת להירגע ולהתאמן, אלא גם דרך מצוינת לארח אורחים.

מאמר זה ידון בבניית בריכה בפנטהאוז ובסוגי הבריכות השונים העומדים לרשותכם לבחירתכם.

הפנטהאוז הינו בית מודרני, יוקרתי ורב קומות. בפנטהאוז יש בריכה במרפסת שהיא דרך מצוינת ליהנות מהנוף.

על מנת לבנות בריכה זו, עליך לשקול את הדברים הבאים:

– איזה סוג גג יש לך?

– אם הוא שטוח, אז אתה צריך למצוא דרך ליצור שיפוע למים

– אתה גם צריך לחשוב כמה מקום פנוי יש לך ואיזה סוג נוף אתה רוצה.

בניית בריכה בפנטהאוז

במקרים מסוימים יש צורך בבניית בריכה על גג בניין דירות. זה נעשה לעתים קרובות כדי לספק גישה למים עבור תושבי הבניין. זה גם מספק הזדמנות לפנאי ולבילוי.

בניית בריכה בפנטהאוז היא משימה מאתגרת. הבריכה צריכה להיות בנוי בצורה כזו שהיא לא תופסת את כל החלל אך יחד עם זאת היא צריכה להיות גדולה מספיק כדי להכיל את כל האנשים שעומדים להשתמש בה.

פנטהאוז הוא מותרות יקרות ולכן הבעלים ירצה לוודא שהם מקבלים תמורה לכספם. חשוב להם להשקיע בחומרים איכותיים, שכן זה יבטיח להם בריכה שמחזיקה שנים רבות.

בריכה היא תוספת נהדרת לכל פנטהאוז. זו יכולה להיות בריכה חיצונית או מקורה והיא יכולה להיות בחלק הקדמי או האחורי של הפנטהאוז. ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכלו לעצב בריכה ואנו נעבור בקצרה על כמה מהן.

הדרך הראשונה שבה אתה יכול לעצב את הבריכה שלך היא על ידי יצירת בריכה בצורת מלבני עם שביל סביבה. אתה יכול גם לעשות את זה עגול כך שאתה לא צריך לדאוג למים שיישפכו החוצה אל הרצפה. אתה יכול גם להפוך את צורת הבריכה שלך לצורת L אם אין מספיק מקום בפנטהאוז שלך לצורת מלבנית. הדרך האחרונה שבה אתה יכול לעצב את הבריכה שלך היא על ידי הפיכתה לבריכה חיצונית והצבתה על הגג המשקיף על קו הרקיע של העיר או הכנסתה.

בניית בריכה בפנטהאוז הוא פרויקט הדורש כישורים של אנשי מקצוע רבים ושונים, כמו אדריכלים ומהנדסים. במאמר זה נבדוק את בניית בריכה בפנטהאוז ומה עליכם לדעת לפני שמתחילים בפרויקט זה.

הצעד הראשון הוא להחליט על הגודל והצורה של הבריכה שלך. הצורה הנפוצה ביותר היא מלבנית, אבל אתה יכול גם להיות יצירתי עם צורות כמו בריכות סגלגלות או מעגליות. שקול כמה מקום פנוי יש לך ואיזה סוג של עיצוב יתאים ביותר עבור הבית שלך. לדוגמה, אם יש לך מגרש בצורת L עם כמה עצים בפינה אחת, זה עשוי להיות הגיוני לשמור על הבריכה שלך מלבנית כך שהיא תשתלב בצורה מסודרת בחלל תוך שהוא תופס פחות שטח קרקע בסך הכל.

השלב הבא הוא לקבוע אם

הפנטהאוז ממוקם בבניין רב קומות, והבריכה בנויה על הגג. לפנטהאוז מרפסת גדולה המחוברת לסלון ולמטבח.

המרפסת תוכננה להיות פתוחה ככל האפשר, כך שניתן להשתמש בה לאירוח או סתם להירגע עם ספר טוב. יש בו גם מקום לסעודה בחוץ, שניתן לארגן עם שולחנות וכיסאות.

על מנת להקים בריכה בפנטהאוז יש לקחת תחילה בחשבון את גודל וצורת הפנטהאוז. הסיבה לכך היא שהגודל והצורה של הפנטהאוז יקבעו כמה מקום פנוי לבניית בריכה. צריך גם לשקול כמה עמוק הם רוצים שהבריכה שלהם תהיה. חשוב לדעת כמה עמוקה תהיה הבריכה כי זה יקבע כמה חזק הבסיס צריך להיות.

השלב הבא בבניית בריכה בפנטהאוז הוא בחירת סוג החומר שרוצים לריצוף שלהם. סוג החומר שאדם בוחר לריצוף יהיה תלוי במה שהם מחפשים – יתרון אסתטי או פרקטי. לדוגמה, אם מישהו חיפש משהו אסתטי, אז הוא היה רוצה אריחי שיש או גרניט כמו

בניית בריכה בפנטהאוז.

בניית בריכה בפנטהאוז היא משאת נפשם של אנשים רבים. עם זאת, זו משימה לא פשוטה, והיא דורשת ידע וניסיון נכונים כדי להיות מסוגלים לעשות אותה.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!