בניית בריכה טבעית היא תהליך שנעשה על ידי חפירת בור באדמה, לרוב עד לעומק של 3-5 מטרים

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

הבריכה הטבעית בנויה על ידי חפירת בור באדמה וציפויה בסלעים. ניתן למלא את הבריכה במים מנחל או בריכה סמוכים.

בריכה טבעית היא דרך קלה ליצור בור שחייה חיצוני בחצר האחורית שלך. זה גם טוב יותר לסביבה מכיוון שהוא לא דורש שום כימיקלים כדי לשמור על המים נקיים, והוא נקי מכלור וכימיקלים אחרים שעלולים לגרות את העור או העיניים.

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בבניית בריכות הוא בריכות טבעיות. בריכות טבעיות בנויות ללא כימיקלים, ובמקום זאת מסתמכות על תהליכים טבעיים כדי לשמור עליהן נקיות. הן נקראות גם בריכות "חיות", מכיוון שהן מסתמכות על אורגניזמים חיים כדי לפרק מזהמים ולהמיר אותם לצורה שיכולה לשמש צמחים.

תהליך הבנייה של בריכה טבעית שונה בהרבה מזה של בריכה מסורתית. השלב הראשון הוא לפנות את השטח מכל הצמחייה והקרקע העליונה, אשר יוחלפו בחול או חצץ בהמשך. לאחר מכן, עליך לחפור את הצורה הרצויה עבור הבריכה שלך, שאמורה לכלול גם מדרגות או תכונות אחרות כמו מפלים או מזרקות. לבסוף, אתה צריך לרפד את החלק הפנימי בחומר נחושת כך שהוא לא יתכלה ממגע

בריכה טבעית היא בריכת שחייה הבנויה בטבע. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לבריכות השחייה המסורתיות מכיוון שהיא אינה דורשת כימיקלים וניתן לסנן את המים באופן טבעי.

בריכה טבעית כוללת בריכה, חוף מלאכותי ומפל. הבריכה משמשת כמקור מים לבריכה וניתן להזין אותה במי גשמים או בנחל או נהר סמוכים. החוף המלאכותי מספק אזורי שיזוף לאנשים שרוצים להירגע ליד המים, בעוד המפל מספק מים חמוצים טריים ממעלה הזרם.

הבריכה הטבעית היא צורה נפלאה של שחייה חיצונית. זה לא יוצא דופן שלבריכה טבעית יש מפלים, נחלים ושאר מאפייני מים.

בניית בריכה טבעית יכולה להיות די יקרה, אבל היא משתלמת בסופו של דבר. אם אתם מחפשים משהו שיספק סביבה שלווה ומרגיעה, ייתכן שזו הבחירה הנכונה עבורכם.

בריכה טבעית נוצרת בדרך כלל על ידי חפירה באדמה ושימוש במחפר כדי להעביר כמויות גדולות של לכלוך כדי ליצור חור שמתמלא אחר כך במים.

בריכה טבעית היא סוג של בריכת שחייה הבנויה כך שמפלס המים ומפלס הקרקע יהיו באותו גובה.

בריכה טבעית היא סוג של בריכת שחייה הבנויה כך שמפלס המים ומפלס הקרקע יהיו באותו גובה. ניתן לבנות אותו על כל משטח, מצלע גבעה ועד לאתר שטוח קיים. ניתן למלא את הבריכה בכל גוף מים, כולל מים מלוחים או מים מתוקים, אך בדרך כלל צריך להיות לה מספיק עומק לצלילה.

הקמת בריכה טבעית מתחילה בפריסת השטח לחפירה שיכולה להימשך עד 4 חודשים. יש ליישר ולדרג את שטח החפירה לפני תחילת עבודה על בניית קירות או ריפוד החפירה בבטון. לאחר מכן, בונים את הקירות סביב היקף החפירה ולאחר מכן מצופים

בריכה טבעית היא בריכה מעשה ידי אדם המחקה את הסביבה הטבעית. בניית בריכה טבעית אינה קשה כפי שהיא עשויה להיראות.

לרוב בונים בריכות טבעיות עם תוחם ולאחר מכן ממלאים את המים. התחבושת חייבת להיות עשויה מ-PVC, שאינו מכיל כלור, כך שהמים יישארו נקיים לפרקי זמן ארוכים יותר.

על התוחם להיות בעומק של 50 ס"מ לפחות ולפחות 100 ס"מ רוחב על מנת לשמור על צורתו ולמנוע נזילות.

תחתית הבריכה צריכה להיות שטוחה, כך שלא יהיו קצוות חדים או פינות שבהן יכול להצטבר לכלוך ולגרום לבעיות בצמיחת אצות.

צריך להיות גם ניקוז הצפת כדי למנוע הצפה.

לבסוף, צריכה להיות מותקנת משאבה לסינון פסולת ממנה

בריכה טבעית היא בור מלא מים שנחפר לתוך האדמה. החור בדרך כלל מרופד בסלעים ומחוזק בבטון.

בריכה טבעית עשויה שלא להתאים לכולם. לדוגמה, אין להם מערכת סינון מים, ולכן הם אינם מומלצים לאנשים הסובלים ממחלות עור כמו פסוריאזיס או אקזמה.

בריכות טבעיות הן צורה פופולרית של בילוי מים וניתן למצוא אותן בחלקים רבים של העולם. בריכה טבעית נבנית על ידי חפירת השטח ליצירת הבריכה ולאחר מכן התקנת תוחם.

התוחם מותקן בצורה כזו שהוא יוצר מחסום אטום בין המים לכל אדמה שמסביב, ומונע כניסה או יציאה של זיהום. התוחם גם מונע מכל פסולת לא רצויה להיכנס או לצאת מהבריכה.

בריכות טבעיות בנויות בצורה שהמים מסוגלים לזרום דרך הבריכה בצורה טבעית. המשמעות היא שאין משאבות או פילטרים והמים אינם מטופלים כימי. כל התהליך של בניית בריכה טבעית מתחיל בחפירת בור לבריכה לפני הוספת חול, חצץ וסלעים על הקרקעית.

השלב הבא הוא להוסיף כמה צמחים ועצים סביב שולי הבריכה לפני הוספת עוד חול כדי לכסות אותם. בשלב הבא מוסיפים מים ממקור סמוך ואז מחכים שיתמלאו באופן טבעי. השלב האחרון הוא הוספת כמה גימור כמו צמחים דקורטיביים ועצי סחף, שיגרמו לזה להיראות יותר כמו נווה מדבר הרחק מהבית!

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!