בניית בריכת דגים פשוטה יחסית

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

הקמת בריכת דגים היא פרויקט שיכול להתבצע על ידי כל מי שיש לו את החומרים והידע לעשות זאת. השלב הראשון בתהליך זה הוא להחליט היכן תמוקם הבריכה, מכיוון שהיא צריכה להיות ליד שקע חשמל ומים זורמים.

השלב הבא הוא לחפור בור למשאבה, שעומקו צריך להיות לפחות שישה סנטימטרים. לאחר מכן יש להתקין את המשאבה ולהציב אותה במרכז החור כשהכבל שלה יוצא מצד אחד. לאחר מכן, מלאו את החור בסלעים כך שהם יהיו בגובה הקצה העליון שלו, אך לא יותר משני סנטימטרים גבוהים ממנו. זה יעזור למנוע מכל החיות לנסות לשתות ממנו או לטפס לתוכו.

בניית בריכת דגים היא פרויקט שיכול להיעשות על ידי כל מי שרוצה ליצור מקום מגורים לדגים שלו. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בניית הבריכה הוא גודל ועומק הבריכה. כלל אצבע טוב הוא שצריך שיהיה לו מספיק מקום למספר הדגים שאתה רוצה להחזיק בבריכה שלך.

השלב הבא בבניית בריכת דגים הוא בחירת סוג החומר שישמש לתחתית, לדפנות ולמעלה. החומרים הפופולריים ביותר הם פלסטיק או מתכת מכיוון שהם זולים וקלים לתחזוקה. אתה יכול גם לבחור להשתמש בחומרים טבעיים כמו סלעים או בולי עץ אם אתה רוצה עיצוב ידידותי לסביבה.

בריכת דגים נבנית על ידי חפירת בור באדמה וציפויה בסלעים. לאחר מכן מותקנת מערכת סינון כדי לשמור על ניקיון המים. הבריכה צריכה להיות גדולה מספיק למספר הדגים הרצוי, אבל לא כל כך עמוקה שהם לא יכולים להימלט מטורפים.

כעת נדון כיצד לבנות בריכת דגים. ראשית, אתה צריך לחפור בור באדמה ולצפות אותו בסלעים. לאחר מכן, התקן מערכת סינון כדי לשמור על ניקיון המים. לבסוף, ודא שהבריכה שלך גדולה מספיק למספר הדגים הרצוי אך לא עמוקה מדי כדי שלא יוכלו להימלט מטורפים.

ישנן מספר דרכים שונות לבנות בריכת דגים. שיטה נפוצה היא שימוש בלוחות בטון יצוקים מראש. לוחות אלו הם זולים יחסית וקלים להרכבה.

דרך שנייה היא להשתמש בצורת בטון ולצקת לתוכה את הבטון. לשיטה זו יתרון שניתן לעשות את הבריכה בכל צורה שתרצו, אך היא דורשת יותר זמן ודורשת יותר מיומנות מאשר שימוש בלוחות יצוקים מראש.

חלק זה עוסק בבניית בריכת דגים. ניתן לבנות אותו בחצר האחורית או על שפת אגם. הגודל יכול להשתנות מקטן לגדול, תלוי למה אתה צריך את זה.

בריכת דגים יכולה להיבנות במספר דרכים, אך הדרך הנפוצה ביותר היא להשתמש באוניית בריכה מוכנה מראש. אניה זו עשויה בדרך כלל מגומי או פלסטיק. הוא ממוקם בדרך כלל מעל חור שנחפר באדמה ולאחר מכן מלא במים מצינור או דלי. התוחם יתרחב ויתאים לצורת החור, והוא גם יצור מחסום אטום שמונע נזילת מים מהחור.

בניית בריכת דגים היא תחביב פופולרי מאוד בקרב אנשים רבים. זה לא רק על השמחה לראות את הדגים שוחים בשמחה בביתם החדש, אלא גם על היופי והשלווה שזה מביא לגינה שלך.

מקום טוב לבריכה שלך צריך להיות ליד מים ולא קרוב מדי לעצים או לשיחים, מכיוון שהם יכולים להשפיע על איזון ה-pH של המים. תצטרכו גם לוודא שאין צינורות או חוטים תת קרקעיים שכן הדבר עלול להוות סיכון רציני גם לכם וגם לדגים שלכם.

עומק הבריכה יהיה תלוי באיזה סוג של דגים תרצו להחזיק בה, שכן למינים שונים יש דרישות שונות בכל הנוגע לתנאי החיים. כלל כללי הוא שאם אתה רוצה דג זהב, אז אתה צריך לפחות רגל אחת (

בניית בריכת דגים יכולה להתבצע בדרכים רבות. חשוב להצטייד בכלים ובחומרים הנכונים לעבודה. תהליך הבנייה מתחיל בחפירת בור שעומקו כ-3-4 מטר וכ-20-30 מטר רוחב.

השלב הבא הוא ציפוי החור בסלעים ואבנים. לאחר מכן, אתה צריך להשתמש בכף כדי לכסות אותו באדמה ולוודא שהוא דחוס היטב. לאחר מכן, אתה צריך ליישר את פני הבריכה עם חול או חצץ כך שהוא הופך שטוח למעלה.

הבריכה צריכה להיות בגודל מתאים למספר הדגים שיש להחזיק בה. המים צריכים להיות עמוקים מספיק כדי לספק חמצן מספיק לדגים ועמוקים מספיק כדי למנוע מהדג לקפוץ החוצה.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!