בריכה ללא היתר בנייה

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכות שחייה ביתיות מהוות ללא ספק דבר פופולארי ביותר שניתן למצוא כיום בהמון בתים פרטיים. מרבית בריכות השחייה הביתיות הן קבועות ועל כן, תהליך ההקמה שלהן ידרוש בין היתר קבלת היתר בנייה. אין ספק כי בריכת שחייה בגינה מהווה את חלומם של לא מעט אנשים, אך אם החלטתם ללכת על בריכה מעין זאת, חשוב מאוד שתהליך הקמתה יתבצע בצורה נכונה על מנת שלא תעברו על החוק באופן כלשהו. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על בריכה ללא היתר בנייה ומנגד בריכה המחייבת היתר בנייה.

מהו היתר בנייה לשחייה ומתי יש צורך להפיק אותו?

אם אתם מניחים בחצר שלכם בריכה מתנפחת או בריכה שאיננה מחוברת לקרקע ואין סביבה הגבהת קרקע למשטח דק גבוה ועוד, הרי שאין שום לקבל היתר בנייה לבריכה זאת מהרשות המקומית. אולם, אם אתם מתכננים להקים בריכה קבועה ומשנים את פני הקרקע, בין אם זו בריכה מתועשת, בריכת בטון או בריכת פיברגלס, אין ספק שעליכם לקבל היתר בנייה. היתר בנייה לבריכה מהווה למעשה בקשה שעליכם להגיש לרשות המקומית על מנת לקבל אישור לבניית הבריכה. במסגרת הבקשה איש מקצוע רלוונטי יציין את תנאי השטח ויצרף את תוכניות הבריכה לשטח זה. את הבקשה תבחן הרשות המקומית ואם אין בעיה כלשהי עם בניית הבריכה על הקרקע המדוברת, יינתן ההיתר המדובר.  רק כאשר מקבלים היתר בנייה ניתן להתחיל לבנות את הבריכה.

חשוב מאוד לדעת שבמידה ונתפסתם ללא היתר בנייה לבריכות שחייה, אתם עלולים לשלם קנסות גבוהים וכן אתם עלולים להיות חשודים בעבירת בניה שמהווה עבירה פלילית. בגין בריכה ללא היתר בנייה יוכלו להגיד נגדכם כתב אישום ורישום פלילי.

איזה סוגי בריכות דורשות היתר בנייה?

הנה כמה מסוגי הבריכות שדורשות כיום היתר בנייה טרם מתחילים לבנות אותן: בריכת עילית שהיא בריכה אשר בנויה ממבנה קל ומתפרק אשר יושבת בחצר או על הגג, בריכה מבטון שהיא בריכה קבועה אשר יוצקים מבטון ומחפים מעליה חיפוי קרמיקה, טיח צבעוני, פסיפס לבריכות שחיה או כל חיפוי אחר. בריכה מסוג נוסף שדורשת היתר בנייה היא בריכה העשויה מחומר פיברגלס ומצופה באפוקסי וכן בריכה מתועשת שהיא בריכה אשר בנויה בתוך הקרקע והקירות שלה הן פנלים מתועשים המיוצרת במפעל ומותקנת בבית הלקוח.

בריכה ללא היתר בנייה- מתי זה אפשרי?

אם אתם תוהים אודות בריכה ללא היתר בנייה, כדאי שתדעו כי הבריכות שכאמור אינן דורשות היתר בנייה הן בריכות שלא מחוברות לקרקע לרבות בריכות לפעוטות או בריכות שניתן להקים ולקפל בסוף הקיץ באופן עצמאי.

מה צריך לעשות כדי לקבל היתר בנייה?

בניית בריכה קבועה כאמור, הדורשת שינויים בקרקע דורשת כאמור היתר בנייה. כדי לקבל היתר בנייה יש לפנות לאדריכל או הנדסאי אדריכלות אשר יכינו עבורכם תוכנית אדריכלית ויגישו אותה לוועדה לאישור והוצאת היתר בניה לבריכה. חשוב מאוד שתהליך הפקת היתר בנייה לבריכה יתבצע בצורה הטובה והמדויקת ביותר, על ידי איש מקצוע מנוסה בתחום וזאת כדי שתקבלו בצורה קלה ונוחה את היתר הבנייה הרלוונטי ותתחילו בבניית הבריכה. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא כי בריכה ללא היתר בנייה אשר דורשת היתר בנייה עלולה לסבך אתכם ועל כן, בהחלט לא כדאי לכם לנסות לבנות בריכה הדורשת היתר בנייה בלי לקבל את ההיתר הרלוונטי קודם.

אז מה היה לנו בכתבה:
עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

התקשרו עכשיו!