בריכה פרטית היא מותרות שאנשים רבים רוצים שיהיה בחצר הבית שלהם

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכה פרטית היא מותרות עבור בעלי בתים רבים. ניתן לבנות אותו בחצר האחורית, בחצר הקדמית או על הגג. הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בנייה הוא בטיחות ונגישות.

ניתן לחלק את תהליך הבנייה לארבעה שלבים: תכנון, חפירה ויסוד, התקנת הבריכה וגימור. הצעד הראשון הוא לתכנן היכן אתה רוצה לשים את הבריכה שלך. השלב הבא הוא לחפור חור עמוק מספיק עבור הבריכה שלך ורחב מספיק כדי שיתאים בנוחות עם קצת מקום שנותר מסביבו מכל הצדדים. לאחר מכן כדאי להניח תשתית עשויה מלט או בטון שתתמוך במשקל הבריכה שלכם ותעמוד בכל לחץ ממי גשמים או נגר שלג. בשלב הבא, אתה מתקין את הבריכה שלך על ידי יציקת מלט לתוכו

בריכה פרטית היא תוספת נהדרת לכל בית. ניתן להשתמש בו לכל מיני פעילויות, משחייה ושיזוף ועד לאירוח מסיבות. במאמר זה, נבחן את השלבים הדרושים לבניית בריכה פרטית בחצר הבית שלך.

שלב 1:

הצעד הראשון הוא לקבוע מה גודל הבריכה שלך. אתה יכול להתייעץ עם הקבלן או אדריכל אם אינך בטוח מה הגודל שיתאים ביותר לצרכים שלך. גודל הבריכה יהיה תלוי בכמה מקום יש לך בחצר שלך וכמה אנשים תרצה שהיא תכיל בו זמנית.

שלב 2:

לאחר מכן, ערכו תוכניות לאתר הבנייה והגשו אותן באישורים הנדרשים. לאחר קבלת אישור מהרשויות המקומיות, כל מה שנותר הוא

בריכה פרטית היא אחת התוספות היוקרתיות ביותר שתוכלו לעשות לביתכם. אבל, לפני שמתחילים בתהליך הבנייה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

הדבר הראשון שאתה צריך לחשוב עליו הוא המיקום. המקום הטוב ביותר עבור הבריכה שלך יהיה איפשהו בחצר האחורית שלך שבו היא תהיה מוסתרת מהעין ותספק מספיק מקום לשחייה. כדאי גם לוודא שהוא קרוב מספיק לבית שלכם כדי שלא תצטרכו ללכת רחוק מדי כשאתם רוצים להשתמש בו.

הדבר השני הוא העיצוב והגודל של הבריכה עצמה. תמיד כדאי לערוך תכנית לפני שמתחילים בבנייה כדי שהכל יעבור בצורה חלקה ובהתאם לתכנית. זה כולל החלטה על צורת הבריכה, עומקה, כמה סילונים היא תהיה

בניית בריכה פרטית היא תהליך שיכול להימשך חודשים. בשל האופי המורכב של הבנייה, מעורבים שלבים רבים. מאמר זה יתמקד בצעדים הנדרשים לבניית בריכה פרטית בחצר הבית שלך.

בניית בריכה פרטית היא השקעה גדולה עבור אנשים רבים. עם זאת, זה לא הישג בלתי אפשרי. אתה יכול לעשות את זה אם יש לך את הכלים והידע הנכונים. בואו נסתכל כיצד לבנות בריכה פרטית משלכם.

ניתן לבנות בריכה פרטית בשתי דרכים – על ידי חפירת הקרקע או על ידי בנייה מאפס. האפשרות הראשונה זולה יותר אך דורשת יותר זמן ומאמץ מהשנייה, שהיא יקרה יותר אך ניתן לעשות זאת בפחות זמן ובפחות מאמץ.

בריכה פרטית היא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ מבלי להיות חשופה מדי. זוהי גם דרך מצוינת לארח אורחים ללא צורך בחלל חיצוני גדול.

בריכה פרטית בנויה בדרך כלל באזור שאינו נראה מהרחוב או מהשטחים הציבוריים, וניתן להקיף אותה בגידור או בגדר חיה לפרטיות. ניתן להתקין את הבריכה בכל גודל וצורה, אך תמיד צריך להיות לה אזור סיפון המקיף אותה. ישנם יתרונות רבים בבעלות על בריכה משלך בחצר האחורית, כולל היכולת להשתמש בה בכל ימות השנה, ביצוע פעילות גופנית רבה יותר בחיי היום יום שלך עקב רמות פעילות מוגברת ובריאות נפשית טובה יותר עקב ירידה ברמות הלחץ.

הקמת בריכה פרטית היא פרויקט שרוב בעלי הבית היו רוצים לקחת על עצמו. חשוב לדעת איך בונים בריכה לפני שמתחילים.

חלק מבעלי בתים עשויים לרצות להתחיל עם בריכה בתוך הקרקע בעוד שאחרים עשויים לרצות בריכה מעל הקרקע. סוג הבריכה שתבחר יהיה תלוי בגודל ובמיקום החצר שלך. יש אנשים שמעדיפים בריכה מעל הקרקע מכיוון שהיא תופסת פחות מקום בחצר והיא קלה יותר לתחזוקה מאשר בריכה בתוך הקרקע.

אם יש לך ילדים, אז אתה צריך לשקול גדר בטיחות לילדים סביב היקף הבריכה שלך. הגדר לא רק תרחיק ילדים מהמים, אלא היא גם תרחיק חיות מחמד וחיות אחרות. אולי כדאי גם לשקול התקנה

בניית בריכה פרטית יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אינכם מנוסים בתהליך. עם זאת, על ידי ביצוע שלבים פשוטים אלה, תוכל לבנות את הבריכה המושלמת עבור הנכס שלך.

1) קבע את גודל הבריכה שלך

2) מצא מיקום מתאים לבריכה שלך

3) לקבל אישורים ובדיקות

4) חפור את הבור עבור הבריכה שלך

5) התקן תוחם וקופינג סביב קצה החור שלך

6) התקן סיפון סביב היקף החור שלך

בניית בריכה פרטית

בניית בריכה פרטית היא לא קלה כמו שזה נשמע. זה יכול להיות יקר ולאורך זמן, אבל זה שווה את זה אם אתה רוצה ליהנות מהמותרות של בריכת שחייה משלך.

כאשר אתם מתכננים להקים בריכה פרטית משלכם, תצטרכו למצוא אתר מתאים לפרויקט, שהוא לרוב בשטח של בית או בשטח שהוקצה במיוחד למטרות כאלה. עליך לקחת בחשבון חוקים ותקנות ייעוד מקומיים בעת ההחלטה על שלב זה. אם האתר אינו מיועד לבנייה למגורים, עשויות להיות הגבלות אחרות לגבי סוג הבנייה שניתן להתבצע בו.

יש לשכור מודד שיקבע את גבולות האתר המוצע לפני תחילת העברת עפר.

בניית בריכה פרטית היא תהליך מורכב. זה דורש הרבה תכנון ומומחיות כדי למנוע תקלות. ניתן לחלק את תהליך הבנייה לשלושה שלבים עיקריים: חפירה, התקנה והשלמה.

שלב החפירה מתחיל בחפירת הבור לבריכה. זאת על ידי חפירה לעומק וגודל מתאימים לבריכה, תוך הקפדה על רמת הקרקע.

לאחר שהדבר נעשה, השלב הבא הוא לבנות מסביבו תשתית בטון שתתמוך בכל המשקל מלמעלה.

לבסוף, עליכם לכסות את הבריכה החדשה שלכם בעפר או בחצץ כך שהיא תיראה כמו כל חלק אחר בחצר או בגינה שלכם.

בריכות הופכות יותר ויותר פופולריות בארצות הברית כתוספת לחצר האחורית. בריכות פרטיות נבנות בדרך כלל בחצר האחורית של בית מגורים, אך ניתן לבנות אותן גם בבריכה קהילתית או במועדון. ניתן לבנות אותם עם סוגים שונים של חומרים וסגנונות, אבל יש כמה יסודות שצריך לקחת בחשבון לפני תחילת הבנייה.

גודל הבריכה הוא אחד השיקולים הראשונים שעושים בכל הנוגע לבנייה. בריכה לא צריכה להיות קטנה מדי כי היא לא תכיל מספיק מים לשחייה, אבל היא גם לא צריכה להיות גדולה מדי כי זה ידרוש יותר אנרגיה כדי לחמם ולנקות. הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא עומק; לרוב הבריכות יש עומק שנע בין 3 רגל ל-8 רגל, אבל יש כמה חריגים בהתאם למה

ההחלטה להקים בריכה פרטית היא כזו שתהיה לה השפעות מתמשכות על הנכס, אורח החיים והתקציב שלכם.

ישנם גורמים רבים אשר נכנסים להחלטה האם לבנות בריכה או לא. אלה כוללים את גודל החצר האחורית שלך, את התדירות שאתה מתכנן להשתמש בה ואת סגנון הבריכה שאתה רוצה.

השלב הראשון בבניית בריכה פרטית הוא ההחלטה אם אתה רוצה בריכה מעל הקרקע או בתוך הקרקע.

בריכות מעל הקרקע קלות יותר ופחות יקרות להתקנה, אך זמינות רק באזורים מסוימים עם מספיק מקום להתקנה. בריכות בקרקע דורשות תכנון רב יותר אך מספקות יותר מקום לשחייה וניתן להתקין אותן בכל מקום בו יש מספיק מקום לחפירה.

בריכות פרטיות הופכות פופולריות יותר בעולם המודרני. הם דרך מצוינת לקבל קצת פרטיות ולברוח מעיני הציבור.

על מנת לבנות בריכה פרטית תצטרכו הרבה תכנון והתחשבות. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא לו מיקום טוב כדי שלא יהיה קרוב מדי לכל בתים או בניינים שעשויים להיות בקרבת מקום.

השלב הבא הוא לקבל את היתר הבנייה שלך ולוודא שאתה עומד בכל התקנות שנקבעו על ידי העירייה המקומית שלך.

לאחר קבלת האישורים הדרושים, תצטרכו למצוא אדריכל או קבלן שיוכל לסייע בתכנון ובניית הבריכה שלכם.

לבסוף, לאחר שהכל נבנה, וודאו שאתם עומדים בקצב התחזוקה כך שהוא יישאר בתולי למשך שנים!

בריכה פרטית היא תוספת נהדרת לכל נכס. זה יכול להיות מקום נהדר עבור כל המשפחה ליהנות ולהירגע, או סתם עבור המבוגרים להירגע בעצמם.

בריכות פרטיות נבנות בדרך כלל באחת משתי דרכים: או שהן בנויות בתוך הקרקע או כבריכה מעל הקרקע. הסוג הנפוץ ביותר של בריכה פרטית היא בריכה בתוך הקרקע הבנויה בקרקע ומוקפת במחסום, כמו בטון או לבנים. בריכות אלו עשויות להיות בריכות חצי קרקע ששוקעות חלקית באדמה, או שהן עשויות להיות שקועות במלואן באדמה.

בניית בריכה פרטית היא תהליך מורכב. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני בניית הבריכה. הצעד הראשון הוא לקבוע את מיקום וצורת הבריכה, אשר יהיו תלויים בגודל ובפריסה של הנכס שלכם. אתה גם צריך להחליט אם אתה רוצה בריכה בתוך הקרקע או מעל הקרקע, כמו גם מאיזה סוג של חומרים אתה רוצה שהיא עשויה.

ניתן לבנות בריכות פרטיות עם סוגים שונים של חומרים, לרבות בטון מזוין, ריפוד ויניל ומעטפת פיברגלס. סוג החומר שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובכמה זמן אתה רוצה להשקיע בתחזוקת הבריכה שלך.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!