בריכות הן דרך מצוינת להתקרר בחום הקיץ

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

המחיר של בניית בריכה תלוי בגודל, צורה ותכונות. לדוגמה, ניתן לבנות בריכה מלבנית תמורת 10,000$ בלבד. בריכה עגולה עם מגלשה יכולה לעלות יותר מ-30,000$.

עלות בניית הבריכה משתנה בהתאם לגודל, צורה ותכונות. לדוגמה, ניתן לבנות בריכה מלבנית תמורת 10,000 דולר בלבד; ואילו עגול עם מגלשה יכול לעלות יותר מ-$30,000.

ישנם גורמים רבים אשר נכנסים לקביעת המחיר של בניית בריכה. הגודל, הצורה, העומק והמיקום של הבריכה משחקים תפקיד בכמה היא תעלה לבנות.

גודלה של בריכת שחייה הוא אחד הגורמים הקובעים את מחירה. בריכה קטנה יכולה לעלות בין $2,000-$4,000 לבנייה בעוד שבריכה גדולה יותר יכולה לעלות מעל $20,000. לעומק יש השפעה גם על המחיר כי בריכות רדודות הן בדרך כלל זולות יותר מאשר עמוקות.

צורת הבריכה היא גורם נוסף שמשפיע על מחירה. בריכות מלבניות הן בדרך כלל זולות יותר מאלו העגולות מכיוון שהן דורשות פחות חומר וצורכות פחות מקום בנכס שלכם.

מחיר בניית בריכה תלוי בגודל, במיקום והאם רוצים שהיא תהיה מחוממת או לא. העלות הממוצעת של בניית בריכה היא בסביבות $25,000.

בניית בריכה היא השקעה יקרה שיכולה לנוע בין 25,000$ למעל 100,000$. אבל זה שווה את זה שכן בריכות מציעות יתרונות רבים לכל המשפחה.

מחיר בניית בריכה יכול להשתנות בהתאם לגודל הבריכה, מיקום הבריכה וגורמים נוספים. המחיר לבריכה קטנה למגורים יכול להיות $10,000 או פחות. בריכת מגורים גדולה יכולה לעלות 50,000 דולר או יותר.

מאגר מסחרי עשוי לעלות בין 100,000 ל-500,000 דולר בהתאם לגודלו ולמורכבותו.

בניית בריכה היא השקעה מסובכת. בנייתה עשויה לקחת שנים והמחיר עשוי להשתנות מאוד בהתאם לסוג הבריכה, גודל הבריכה והמקום בו אתם גרים.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של בריכות: בקרקע, מעל פני הקרקע וחצי בקרקע. בריכות קרקע יקרות יותר מבריכות מעל פני הקרקע או חצי קרקע כיוון שהן דורשות עבודת חפירה כדי להתקין אותן.

בריכות הקרקע הקטנות ביותר עולות 20,000 דולר ואילו הבריכות הגדולות בקרקע עולות מעל 100,000 דולר. מחירי בריכות מעל הקרקע נעים בין $2,500 ל-$25,000 בעוד בריכות חצי בקרקע מתחילות ב-$7,500.

בניית בריכה היא השקעה גדולה. זה יכול להיות יקר לבנות ולתחזק. העלות הממוצעת של בניית בריכה היא $10,000-$30,000. מחיר בניית בריכה יכול להשתנות בהתאם לגודל הבריכה ולמאפיינים שתרצו לכלול בה.

הרבה אנשים לא מודעים לכך שיש אפשרויות אחרות למי שרוצה ליהנות משחייה או מתעניין בה אבל לא רוצה להוציא על זה כל כך הרבה כסף. אפשרות אחת היא השכרת השימוש בבריכות ממלונות או מועדונים שגובים בסביבות 200 דולר ליום עבור גישה לבריכות שלהם. אפשרות נוספת היא הצטרפות למרכזי כושר שבהם אפשר לקבל גישה לבריכות שלהם תמורת כ-$25 לחודש, כאשר חלק מתוכניות החברות עולות עד 15$ לחודש.

עלות בניית הבריכה עשויה להשתנות בהתאם לגודל, המורכבות והמיקום. העלות הממוצעת של התקנת בריכה היא $25,000-$30,000.

חשוב לקחת בחשבון את הגודל והמורכבות בעת הערכת עלות בניית בריכה. בריכה גדולה ומורכבת יותר תהיה יקרה יותר מבריכה קטנה יותר. הסיבה לכך היא שיש יותר חומרים לרכוש ולוקח יותר זמן להתקין.

המיקום משפיע גם על מחיר התקנת בריכה מכיוון שהוא יקבע כמה עבודה נדרשת להתקנה.

חצר אחורית למגורים עשויה לדרוש פחות עובדים מאשר פארק תעשייה שיש בו מכשולים רבים כגון עצים או קווי חשמל.

בריכת שחייה היא תוספת נהדרת לכל בית. זה משפר את איכות החיים ומציע מפלט מהחום. מחיר בניית בריכה יכול להיות גבוה מאוד וחשוב להבין את העלות לפני שמתחילים לתכנן את בית חלומותיכם עם בריכה.

ישנם גורמים רבים התורמים לעלות בניית בריכת שחייה. לגודל, לצורה, לעומק ולמיקום יש השפעה על תג המחיר הסופי. כדאי גם לשקול איזה סוג של תוחם אתה רוצה עבור הבריכה החדשה שלך, כי זה ישפיע גם על העלות. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשבוחנים מחירים:

-גודל החצר האחורית שלך –

-הצורה והעומק של הבריכה שלך –

-סוג התוחם שאתה רוצה –

-בין אם אתה צריך בריכה בתוך הקרקע או מעל הקרקע –

-איזה סוג ציוד אתה צריך לתחזוקה

מחיר בניית בריכה נקבע לפי הגודל והמיקום. גודל הבריכה יהיה תלוי בכמה אנשים הולכים להשתמש בה וכמה גדולה החצר שלך. המיקום יהיה תלוי באקלים ובכמה חשיפה לשמש אתה מקבל בחצר האחורית שלך.

עלות הבנייה משתנה בהתאם לגודל, עיצוב ומורכבות הפרויקט. כלל אצבע כללי להערכת עלויות הוא 10-$12 למטר מרובע עבור בריכה מעל הקרקע, 12-$14 למטר מרובע עבור בריכה צמודת קרקע, או 15-$20 למטר מרובע עבור בריכה בתוך הקרקע.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!