בריכות פיברגלס הן סוג הבריכה הפופולרי ביותר בארצות הברית

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכות פיברגלס עשויות מתערובת של פלסטיק ופיברגלס. הן זולות יותר להתקנה מאשר סוגי בריכות אחרים והן קלות יותר לתחזוקה.

לבריכות פיברגלס יש טביעת רגל קטנה יותר מאשר סוגי בריכות אחרים, כך שניתן להתקין אותן ביותר מקומות. בריכות פיברגלס גם צריכות פחות תחזוקה מבריכות בטון או מצופה ויניל, מה שאומר שהן משתלמות יותר בטווח הארוך.

בריכות פיברגלס הן בחירה פופולרית של בריכה עבור בעלי בתים רבים. בריכות פיברגלס עשויות מסוג של פלסטיק ושרף, אשר לאחר מכן מעוצבים לצורה הרצויה ומתרפאים. התהליך מסתיים על ידי הוספת שכבה או שתיים של בד פיברגלס על פני השטח ולאחר מכן מריחת שרף על הבד. כך נוצרת בריכה אטרקטיבית ועמידה שיש לה יתרונות רבים להציע.

בריכות פיברגלס הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים רבים. בדרך כלל יש להם עלות מוקדמת נמוכה, והתחזוקה קלה למדי עבור בעל הבית הממוצע.

בריכת הפיברגלס עשויה מסיבי זכוכית המחוממים ויוצקים לצורה. החומר המתקבל הוא קשיח, אך קל משקל וגמיש. זה הופך אותה לפתרון מצוין למי שרוצה להתקין את הבריכה בעצמו או צריך להיות מסוגל להזיז אותה בכל נקודת זמן.

בריכות פיברגלס הן הסוג הפופולרי ביותר של בריכות בארה"ב. הם חזקים, עמידים ובמחיר סביר.

בריכות הפיברגלס מיוצרות על ידי לחיצת תבנית של פיברגלס לצורה. לאחר מכן יצוק את הפיברגלס לצורה יציבה ועמידה בלחץ.

היתרונות של בריכות פיברגלס כוללים: משטח לא נקבובי עמיד לצמיחת אצות, ללא טיח למריחה או תחזוקה והתקנה קלה עם פחות שלבים מאשר סוגים אחרים של בריכות.

בריכות פיברגלס הן בחירה פופולרית למי שרוצה בריכה קלה לתחזוקה ותחזיק מעמד לאורך זמן.

הם עשויים מפיברגלס, שהוא סוג של חומר חזק ועמיד.

בריכת פיברגלס יכולה להתקין תוך פחות מיום אחד על ידי אנשי מקצוע.

עלות ההתקנה בדרך כלל כלולה במחיר הבריכה.

ניתן לשים בריכות פיברגלס כמעט על כל קרקע ישרה, כל עוד היא לא סלעית או לא אחידה מדי.

בריכות פיברגלס הן אלטרנטיבה מצוינת לבריכת הבטון המסורתית יותר. הן זולות יותר וקלות יותר לתחזוקה מבריכות בטון. בריכות פיברגלס הן גם יציבות מאוד וניתן להתקין אותן במגוון צורות, גדלים וצבעים.

בריכות פיברגלס עשויות משילוב של שרף ופיברגלס. השרף הוא הגורם הקושר שמחזיק את הסיבים יחד, והוא גם מספק את החוזק לבריכה. בריכות פיברגלס זמינות בשלושה סוגים: חלק אחד, שני חלקים ושלושה חלקים.

בריכה מקשה אחת עשויה מחתיכת חומר בודדת שיוצקים לצורה רצויה. בריכה בת שני חלקים מורכבת משני חלקים – בטנה פנימית ומעטפת חיצונית – המורכבים סביב ליבה מנופחת ליצירת תבנית. בריכה בת שלושה חלקים כוללת שלושה מרכיבים: תוחם פנימי, מעטפת חיצונית ומכסה.

ההבדל העיקרי בין סוגי הבריכות הללו הוא יכולתן לעמוד בלחץ או משקל המופעל עליהן מזוויות שונות כמו ישיבה או קפיצה עליהן.

בריכות פיברגלס הן אופציה פופולרית עבור בעלי בתים. הם חזקים ועמידים, והם מגיעים במגוון צורות וגדלים.

בריכת פיברגלס עשויה מפלסטיק מחוזק פיברגלס, שהוא חומר מרוכב המשלב את האיכויות הטובות ביותר של פלסטיק וזכוכית ליצירת בריכה משתלמת ועמידה.

העלות הממוצעת של בריכות אלו נעה בין 25,000$ ל-35,000$ לבריכה עגולה בגודל 18 רגל או כ-4$ למטר מרובע.

בריכות פיברגלס הן אופציה מצוינת למשפחות שמחפשות להשיג בריכה שלא תפרוץ את הכיס. הם גם אופציה טובה למי שלא רוצה לבזבז זמן בתחזוקת הבריכה שלהם.

תהליך ההתקנה די פשוט ויכול להתבצע על ידי בעל הבית בעצמו בעזרת קצת עזרה מחברים ובני משפחה. את החומרים הדרושים להתקנה ניתן למצוא בכל חנות שיפוץ בית.

בריכות פיברגלס הן סוג הבריכות הפופולרי ביותר בצפון אמריקה. הם עשויים משילוב של פיברגלס ושרף, אשר לאחר מכן יצוק לכל צורה או גודל.

החלק החשוב ביותר בבריכת פיברגלס הוא התוחם. התוחם הוא זה שמפריד בין מי הבריכה לקרקע ומונע ממי תהום לחלחל לבריכה וכן מונע מהכלור להתאדות לאוויר. ספינות עשויות בדרך כלל מפוליאסטר אך יכולות להיות עשויות גם מויניל או חומרים אחרים.

בריכות פיברגלס הן סוג של בריכה העשויה משרף פוליאסטר, אשר לאחר מכן מחוזק בחוטי פיברגלס. בריכות פיברגלס ידועות בחוזקן, בעמידותן ובעמידותן בפני כימיקלים. הם יכולים לשמש גם כבריכות למגורים וגם בריכות מסחריות.

בריכות פיברגלס מציעות מספר יתרונות על פני סוגי בריכות אחרים. הם קלים לתחזוקה וניתן להתקין אותם תוך פרק זמן קצר.

בריכות פיברגלס הן אלטרנטיבה מצוינת לבריכות בטון מכיוון שהן זולות יותר לייצור, פחות יקרות לתחזוקה וניתן להתקין אותן בפחות זמן. הם גם דורשים פחות תחזוקה.

בקיץ 2011, תעשיית בריכות הפיברגלס הייתה שווה 2 מיליארד דולר בארצות הברית בלבד. בריכות פיברגלס הפכו פופולריות יותר מאי פעם בגלל היתרונות והחסכוניות שלהן.

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול בריכת פיברגלס:

– בריכות פיברגלס קלות לתחזוקה ואינן דורשות תחזוקה כמו בריכות בטון או ויניל.

– בריכות Fiberlight אינן דורשות תחזוקה כמו סוגים אחרים של משטחי בריכה כגון ויניל או בטון, מה שאומר שתחסוך כסף על כימיקלים וחומרי ניקוי.

– פיברגלס הוא משטח בעל תחזוקה נמוכה שדורש מעט מאוד זמן לניקוי. המשמעות היא שתבזבזו פחות זמן בתחזוקת הבריכה ויותר זמן בהנאה ממנה!

בריכות פיברגלס הן אופציה פופולרית למי שלא רוצה להוציא הרבה כסף על בניית הבריכה שלו בפועל. הם גם נחשבים קלים יותר לתחזוקה ופחות יקרים מאשר אפשרויות אחרות.

בריכות פיברגלס עשויות משילוב של שרף פוליאסטר וגדילי פיברגלס המשולבים יחד ולאחר מכן מחוממים עד שהם יוצרים חומר מוצק ועמיד. זה משמש לאחר מכן בבניית הבריכה.

בריכת הפיברגלס הראשונה נבנתה בשנת 1954 על ידי חברת דאו כימיקל במישיגן, ארה"ב.

בריכות פיברגלס מורכבות מסדרה של חלקים משתלבים המוחזקים יחד עם שרף, שהוא אותו חומר המשמש לייצור סירות פיברגלס וגלשנים. בריכות פיברגלס עמידות ויכולות לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים.

בריכות פיברגלס ניתנות להתקנה בכל אקלים והן מציעות גם מספר יתרונות שסוגים אחרים של בניית בריכות אינם. אלה כוללים את היכולת לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, להיות פחות יקר מבריכות בטון או ויניל, וקל לתחזוקה.

החסרונות של בריכות פיברגלס כוללות את העובדה שהן אינן מחזיקות חום כמו שסוגים אחרים של חומרי בנייה לבריכה עושים, ולכן הן זקוקות ליותר זרימת מים כדי לשמור עליהן חמימות. הם גם עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר מבריכות מתכת או בטון מכיוון שיש צורך להחליף את השרף מעת לעת.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!