בריכות שקופות הן דרך מצוינת ליצור תחושת קהילה בתוך חברה

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

הבריכה השקופה היא בריכה אופקית עם משטח שקוף ושקוף המאפשר לשחיינים להביט למטה ולראות את הקרקעית. הבריכה השקופה הומצאה על ידי מייקל פ. הארדינג ב-1978.

הרעיון מאחורי הבריכה השקופה הוא לתת לשחיינים נוף בלתי מופרע של סביבתם בזמן שהם שוחים. זה מספק בטיחות מוגברת ועוזר להקל על קלסטרופוביה בקרב חלק מהשחיינים.

שקיפות היא מרכיב מרכזי בתעשיית הבריכה. השקיפות בענף הבריכות חשובה מסיבות רבות. זה עוזר להבטיח שאין עלויות נסתרות, ושאנשים מודעים על מה הם משלמים. זה עוזר להראות כמה מים יש בבריכה, ובאיזה מצב המים נמצאים. שקיפות גם עוזרת להראות עד כמה הבריכה נקייה, והאם יש צורך לנקות אותה בתדירות גבוהה מהרגיל.

בריכות שקופות הן טרנד חדש בעולם השחייה. בריכות אלו מאפשרות לשחיינים לראות את קרקעית הבריכה, כך שהם יכולים להימנע מכל מכשול שעלול להיות בדרכם.

בריכה שקופה היא אזור מים שמולא בסוג של חומר שקוף ומוצק. החומר הוא בדרך כלל פולימר.

לרוב משתמשים בבריכות שקופות באזורים שבהם המקום מוגבל, כמו בבתים או בגינות קטנות. ניתן להשתמש בהם גם בחללים ציבוריים גדולים, כגון פארקים ומרכזי קניות.

סוגי החומרים הנפוצים ביותר המשמשים לבריכות שקופות הם אקריליק ופוליקרבונט. חומרים אלה חזקים, עמידים וקלים, כך שניתן להזיז אותם בקלות או לאחסן אותם כאשר אינם בשימוש.

בריכות שקופות הן סוג של בריכת שחייה במים עמוקים הפופולרית בארצות הברית. המים נשמרים בדרך כלל בעומק של כ-3 מטרים, ותחתית הבריכה עשויה זכוכית שקופה.

שקיפות המים מאפשרת לשחיינים לראות מה יש מתחתיהם וליהנות מהנוף שסביבם.

בריכות שקופות הן דרך להפוך את המים בבריכה לגלויים. הם משמשים לעתים קרובות כדי לגרום למים להיראות מזמינים יותר וכדי לקדם היגיינה טובה יותר. שקיפות הבריכה תהיה תלויה בסוג החומר ממנו היא עשויה.

בריכות שקופות הן דרך מצוינת להפוך בריכה למזמינה יותר ולקדם היגיינה טובה יותר. השקיפות תהיה תלויה מאיזה חומר היא עשויה, אבל לכל הבריכות השקופות יש דבר אחד במשותף – הן מאפשרות לראות לתוך המים.

בריכות שקופות הן טרנד חדש בענף בריכות השחייה. הם נועדו לגרום למים להיראות יותר כמו גוף מים טבעי, ולא בריכה מסורתית עם מים כחולים או ירוקים.

הבריכות השקופות בנויות משתי שכבות: שכבה חיצונית שקופה ושכבה פנימית מלאה במים. השכבה החיצונית ברורה כך שאנשים יכולים לראות דרכה, אך לשכבה הפנימית יש צבע המחקה גופי מים טבעיים.

עיצוב זה נוצר על ידי המעצב ההולנדי Daan Roosegaarde וצוותו עבור Y-40 באיטליה. הבריכה השקופה ממוקמת על גבי הבניין ויכולה ל-40 שחיינים בו זמנית.

הרעיון מאחורי עיצוב זה היה לשכפל גופי מים טבעיים וליצור סביבה שבה

על מנת לוודא שהאנשים הטובים ביותר נבחרים לפרויקט, חברות יכולות להשתמש במאגר שקוף. זהו מאגר מידע של כל המועמדים שהגישו מועמדות לתפקיד. המאגר מורכב מאנשים שהגישו בקשה ולאחר מכן נדחו על ידי כל החברות שאליהן פנו. זה לא מוגבל רק לחברה אחת, אלא לכל החברות שאליהן פנו.

זה מאפשר לחברות לראות מי נדחה על ידי כל השאר ואז ליצור איתם קשר אם הם צריכים מישהו עם מערכי הכישורים האלה.

בריכות שקופות הן סוג של בריכת שחייה שנועדה לאפשר לשחיינים לראות דרך המים.

הבריכה השקופה הראשונה נבנתה בשנות ה-70 על ידי חברה גרמנית בשם Trans-Aqua. לבריכות השקופות של טרנס-אקווה הייתה תחתית אקרילית והן מלאו במים מסוננים.

בריכות שקופות הן סוג של בריכת שחייה שנועדה לאפשר לשחיינים לראות דרך המים. הבריכה השקופה הראשונה נבנתה בשנות ה-70 על ידי חברה גרמנית בשם Trans-Aqua. לבריכות השקופות של טרנס-אקווה הייתה תחתית אקרילית והן מלאו במים מסוננים.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!