בריכת בטון היא סוג של בריכת שחייה העשויה מבטון

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכות בטון הן הסוג הנפוץ ביותר של בריכות בארה"ב. ישנם יתרונות רבים בבעלות על בריכת בטון, כולל עלות נמוכה יותר, עמידות וקלות התקנה.

בניית בריכת בטון היא אחד הפרויקטים הפופולריים ביותר לבעלי בתים. זה יכול להיות פרויקט יקר וגוזל זמן, אבל הוא גם יכול לספק לכם נווה מדבר יפהפה בחצר האחורית שתהנו ממנו במשך שנים רבות.

כאשר בוחרים את העיצוב והסגנון של הבריכה שלכם, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. אחד הדברים החשובים ביותר הוא הצורה. בדרך כלל קל יותר לבנות בריכה מלבנית מאשר בריכה עגולה, אבל ייתכן שהיא לא משתלבת בחצר האחורית שלך כמו שהיית רוצה. כדאי גם לשקול כמה עמוקה אתם רוצים שהבריכה שלכם תהיה וכמה מים אתם צריכים לצרכי משק הבית שלכם.

עלויות הבנייה משתנות בהתאם לסוג החומרים המשמשים, כמו גם מהיכן הם מגיעים. העלות תלויה גם בשאלה אם אתה שוכר קבלן מקצועי או לא עושה זאת בעצמך בעזרת חברים ובני משפחה.

בניית בריכת בטון היא תהליך מורכב הדורש חומרים וציוד מתאימים.

השלב הראשון הוא הנחת תשתית לוח בטון, שתספק את היציבות הדרושה לבריכה וימנע ממנה לשקוע. השלב הבא הוא הכנת הקרקע על ידי חפירה ויישור. זה יאפשר למים לזרום הרחק מהבריכה, ולמנוע מהם הצפה.

ניתן לבנות בריכת בטון ביום אחד עם 8-10 אנשים שעובדים עליה.

בניית בריכת בטון אינה מיועדת לבעלי לב חלש. זהו תהליך מורכב הדורש מומחיות וניסיון על מנת להבטיח שהפרויקט יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב.

מדריך זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת כדי להתחיל בפרויקט משלך.

בניית בריכת בטון היא תהליך שמתחיל בחפירת האתר. לאחר מכן נוצר חור באדמה ויוצקים את בסיס הבטון. לאחר מכן בונים את הקירות ומכניסים תוחם למקומו לפני הוספת מים למילויו.

תהליך החפירה כולל פינוי כל האדמה משטח לבנייה, כולל כל עצים, שיחים, סלעים ופסולת אחרת. לאחר מכן, האדמה נפטרת או משמשת כמילוי חוזר במקום אחר באתר. ניתן להסיר אדמה ביד או במכונה בהתאם לגודלה וצפיפותה. חופרים משמשים בדרך כלל לפרויקטי חפירה בקנה מידה גדול כמו כריית רצועות או פינוי קרקע לאתרי בנייה חדשים.

בריכת בטון היא סוג של בריכת שחייה העשויה מתערובת של מלט, חול ומים. לאחר מכן יוצקים את התערובת לתבנית כדי ליצור את צורת הבריכה.

הצעד הראשון לבניית בריכת בטון הוא למצוא מקום טוב. ניתן לעשות זאת על ידי חפירת בור באדמה ושפיכת מים לתוכה. אם מפלס המים עולה, אז זה מקום טוב לבריכה.

השלב הבא הוא יצירת טופס לבריכה. ניתן לעשות זאת באמצעות סרגל, רשת תיל ומלט. הבטון ייוצק לצורה זו ליצירת קירות הבריכה.

השלב האחרון הוא ליישר את כל הבליטות או המשטחים הלא אחידים על המקום שבו אתה הולך לצקת את הבטון שלך ואז לשפוך את הבטון שלך בשכבה אחידה על פני השטח הזה.

מאמר זה עוסק בבניית בריכת בטון.

השלב הראשון בבניית בריכת בטון הוא הכנת הקרקע. בשביל זה תזדקק לאת, מגרפה וכמה עיתונים ישנים. תצטרך לנקות את השטח מכל צמחים או עשבים שוטים ולאחר מכן להסיר את כל הסלעים או השורשים שעלולים להיות נוכחים.

לאחר מכן תצטרך ליישר את הקרקע על ידי הוספת חול מתחת לנקודות נמוכות והסרת חול מנקודות גבוהות עם האת שלך. הוסף מספיק חול כך שעומקו יהיה בערך 2 סנטימטרים על גבי הקרקע ולאחר מכן השתמש במגרפה שלך כדי להחליק אותו.

לאחר יישור והחלקת הקרקע, תצטרך להניח כמה דפי עיתונים מעליה וכן כמה חפצים כבדים כגון לבנים או גושי מלט כדי שיכסו לחלוטין את פני הקרקע. זה ימנע מלכלוך להיכנס לבטון שלך בהמשך הבנייה.

לאחר מכן, תרצה לערבב את הבטון שלך לפי הוראות החבילה עבור תקן 8-

יש היום הרבה חברות בנייה בשוק. אבל עלינו לוודא שאנו בוחרים את החברה המתאימה לתפקיד.

חברות בנייה מגיעות עם מגוון שירותים, אך מה שחשוב הוא למצוא חברה שתצליח לספק את הצרכים שלכם. הדרך הטובה ביותר לגלות אם הם מסוגלים לעשות זאת היא על ידי בדיקת תיק העבודות שלהם ולראות איך הם הצליחו בעבר.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!