בריכת הפיברגלס היא אפשרות בריכה פופולרית מאוד

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכות הפיברגלס מגיעות במגוון צורות וגדלים. הם קלים להתקנה ולתחזוקה, מה שהופך אותם לפתרון המושלם לבריכה חיצונית.

בניית בריכת פיברגלס מתחילה בדרך כלל בהתקנה של לוח בטון שנדרש כדי לתמוך במשקל הבריכה. לאחר מכן מוחל שכבת בסיס כדי לספק הגנה נוספת מפני קרינה אולטרה סגולה וקורוזיה. השלב הבא הוא חפירת שטח הבריכה והנחת חול פולימרי כבסיס לפריסת לוחות הפיברגלס שעליהם תבנו את בריכת השחייה החדשה שלכם.

תהליך בניית בריכת פיברגלס אינו קשה מדי. כל שעליך לעשות הוא לבצע את השלבים הבאים:

1. מצא את המיקום המתאים לבריכה שלך. כדאי לקחת בחשבון גורמים כמו אור שמש וניקוז בעת ההחלטה על מיקום.

2. חפרו את הבור עבור הבריכה שלכם, שתהיה בעומק של כ-4 מטרים וברוחב של 18 מטרים. החור צריך להיות בעל שיפוע כדי לסייע בניקוז ויש לרפד אותו בבטון או חימר כדי למנוע שחיקה מנגר מי גשמים.

3. יוצקים בטון לתוך החור, ואז הניחו לו להתייצב למשך הלילה לפני שתמשיך בבניית הבריכה שלך

4. הוסיפו מים למילוי הבריכה והניחו לה להתייצב שוב למשך הלילה לפני שממלאים אותה שוב

5. מרחו מלט טיח מסביב לקצה הבריכה והניחו לו להתייבש

בריכות פיברגלס עשויות מחומר שרף המעורבב עם ויניל נוזלי. לאחר מכן יוצקים אותו לתבנית ומתרפאים תחת מנורות חום במשך כארבע עד שש שעות. ניתן לסיים את התהליך תוך יום אחד, בהתאם לגודל הבריכה ולמורכבות צורתה.

ישנם יתרונות רבים לבניית בריכת פיברגלס על פני סוגי בריכות אחרים. בריכות פיברגלס עמידות מאוד, אינן זקוקות לתחזוקה רבה, אינן מצריכות טיפולים כימיים, וניתן להתקין אותן בכל מקום כי אין להן צורך בבסיס בטון.

בריכות פיברגלס בנויות בתהליך הנקרא "יציקת" הפיברגלס על גבי הטופס. לאחר מכן מחליקים ומעצבים את החומר ליצירת הצורה והעומק הרצויים.

בריכת הפיברגלס היא סוג של בריכת שחייה העשויה ממעטפת פיברגלס. הבריכה ניתנת להתקנה תוך מספר ימים וניתן לייצר את המעטפת בכל צורה וגודל. חומר הפיברגלס חזק הרבה יותר מחומרים אחרים כמו בטון וזה הופך אותו לעמיד יותר בפני סדקים.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות בעת התקנת בריכת פיברגלס, הוא לחפור את הבור עבורה. חור זה צריך להיות עמוק לפחות פי שניים מגובה מפלס המים המיועד, וצריך להיות לו גם ארבעה מטרים נוספים בכל צד עבור שפת הבריכה.

לאחר מכן, תצטרך להניח קורות פלדה מסביב לקצוות של אתר החפירה שלך ולצקת לתוכם בטון לפני שהם מתייבשים. ברגע שזה יתייבש, אתה תתייבש

בריכת פיברגלס היא סוג של בריכת שחייה העשויה משכבות של פלסטיק מחוזק פיברגלס. בריכות פיברגלס הן גם זולות יותר מסוגים אחרים של בריכות, והן קלות יותר לתחזוקה.

בריכות פיברגלס מורכבות מארבע שכבות: שכבה תחתונה, שתי שכבות צד ושכבה עליונה. השכבה התחתונה מכילה בדרך כלל מערכת ניקוז וסינון. שכבות הצד עטופות בבד פוליאסטר כדי לספק חוזק ויציבות למעטפת הבריכה בזמן שהיא מתרפאת במקומה. השכבה העליונה צבועה לרוב בציפוי אפוקסי להגנה מפני אור אולטרה סגול וכימיקלים המשמשים במים.

בריכות פיברגלס בנויות בתהליך הדומה לזה המשמש לבריכות בטון. בריכות פיברגלס לרוב זולות יותר מבריכות בטון וניתן להתקין אותן בכמחצית מהזמן.

השלב הראשון בבניית בריכת פיברגלס הוא חפירת שטח שרוחב לפחות פי שניים מטביעת הרגל של הבריכה ועמוק מספיק כדי להכיל את עומק המים הרצוי. החפירה צריכה להיות מפולסת, עם שיפוע קל לכיוון מרכז החפירה.

לאחר החפירה, יש להסיר ביד כל לכלוך רופף כדי שלא ייכנס לשרף הפיברגלס בהמשך. לאחר מכן, יש לפזר שכבת חול או חצץ על כל פני השטח של שני צידי שטח החפירה ולשטח בעזרת מגרפה או חפירה. זה יספק יציבות נוספת לבריכה שלך

בריכת פיברגלס היא אלטרנטיבה מצוינת לבריכות בטון מסורתיות. הוא זול יותר, קל להתקנה ולתחזוקה, וניתן להתקין אותו תוך פחות משבוע. בריכות פיברגלס עשויות מתערובת של סיבי זכוכית, שרפים ומים. לאחר מכן יוצקים את התערובת לתבנית ליצירת צורת הבריכה. בריכת פיברגלס ניתנת להתקנה בכל צורה וגודל כל עוד יש לכם את המקום עבורה.

היתרונות בהתקנת בריכת פיברגלס הם שאין צורך לטיח או לצבוע אותה מכיוון שהשטח שלה חלק ובעל גימור מבריק. זה מקל על הניקוי מכיוון שאין סדקים להצטברות לכלוך ואצות כמו בריכות בטון.

בריכות פיברגלס הן בחירה פופולרית עבור בעלי בתים מכיוון שהן עמידות, צריכות תחזוקה מועטות וחסכוניות.

בניית בריכת פיברגלס דורשת את השלבים הבאים:

1. חפרו את השטח בו תמוקם הבריכה.

2. הנח וסמן את צורת הבריכה שלך עם יתדות וקווי חוט.

3. חתכו את הלכלוך בעזרת מחפרון או מחפר כדי ליצור חלל ריק לבריכה שלכם.

4. חפור תעלות מסביב לשטח המסומן שלך כדי להניח צנרת לאספקת מים והחזרות, במידת הצורך.

5. חפור חורים עבור רכיבי מערכת הסינון כגון משאבות, שסתומים ורחפנים במידת הצורך (הערה: ניתן לחפור חורים אלה בכל שלב במהלך

בריכות פיברגלס הן דרך מצוינת ליהנות מהקיץ. הם עמידים, דלי תחזוקה וקלים לתחזוקה. תהליך בניית בריכת פיברגלס אינו מסובך, אך דורש זמן ומאמץ.

השלב הראשון הוא הכנת הקרקע לבריכה. אתה צריך ליישר את הקרקע עם חול או חצץ ולאחר מכן למלא את כל החורים עם עוד חול או חצץ. לאחר שתסיים, אתה יכול להתחיל להניח את התוחם שלך. התוחם ישמור על נזילת מים מהבריכה ותגן עליה מפני נזק וכן יספק משטח נקי לשחיינים לעמוד עליו בזמן שהם נכנסים ויוצאים מהמים.

לאחר שתסיימו עם זה, תוכלו להתחיל למלא את הבריכה שלכם במים נקיים באמצעות צינור הגינה או א

בריכת פיברגלס בנויה עם מעטפת פיברגלס יצוקה, אשר מרופדת לאחר מכן בציפוי גומי.

בריכת פיברגלס היא סוג של בריכת שחייה העשויה מפלסטיק מחוזק. בריכות פיברגלס נבחרות לרוב על ידי בעלי בתים מכיוון שהן פחות יקרות וקלות יותר לתחזוקה מאשר סוגים אחרים של בריכות.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!