בריכת פיברגלס מחיר

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכת פיברגלס מחירבריכת פיברגלס היא בריכה שנבנית במפעל. מדובר באופציה משתלמת המאפשרת להנות מבריכה איכותית ומפנקת במחיר זול יותר מאשר בריכת בטון. במאמר הבא נרחיב על בריכת פיברגלס, הגורמים שמשפיעים על המחיר שלה וכמה היא עולה. 

 

בריכת פיברגלס מחיר- מה זה?

בריכות שחייה פיברגלס הן בריכות שחייה יצוקות שמופקות על ידי יציקת בטון מפולסת. אפשר להתקין את הבריכות הללו מעל הקרקע או מתחת לפני הקרקע, בהתאם לבחירת הלקוח. בחירת בריכת שחייה פיברגלס היא מומלצת מאוד מספר סיבות. בריכות אלו ניתנות להתאמה קלה לעיצוב החצר הביתית באמצעות שיטת ייצור מתקדמת שמאפשרת התקנה יעילה ומותאמת אישית בקלות רבה. יש אפשרות להוסיף תעלות גלישה לבריכה וגם לצפות אותה באבני פסיפס מרהיבות שיתנו לה מראה אסתטי ומרשים. אין ספק שהתקנת בריכות שחייה פיברגלס היא מומלצת במיוחד בעונת הקיץ החמה. בריכת הפיברגלס מגיעה אליכם מוכנה מהמפעל במידות וצורה שנבחרו על ידכם. היא מיוצרת במפעל באמצעות יציקת הפיברגלס בתבניות שמוכנות מראש. לאחר היציקה, בונים מסגרת סביב הבריכה ומחברים את כל מערכת הסינון והחימום של המים. הבריכה מגיעה אליכם כבר מובנת עם הובלה באמצעות מנוף.

בריכת פיברגלס מחיר- יתרונות

בריכות פיברגלס הן בחירה פופולרית ועמידה לבעלי בתים שרוצים להתקין בריכה והן מציעות יתרונות רבים בהשוואה לבריכות בטון או ויניל מסורתיות.

  • תחזוקה- אחד היתרונות העיקריים של בריכות הפיברגלס הוא הדרישות הנמוכות שלהן לתחזוקה. משטח הפיברגלס החלק ולא נקבובי מונע צמיחת אצות וחיידקים, מה שמביא לצורך נמוך יותר בכימיקלים ובזמן הניקוי הדרוש. כך גם הפיברגלס מקנה חסכון באנרגיה, מכיוון שהוא דורש פחות מחזורים וסינונים כדי לשמור על איכות המים.
  • עמידות- בריכות פיברגלס נחשבות לעמידות ובעלות אורך חיים מרשים. מעטפת הפיברגלס עמידה בפני נזקים מקרני ה-UV, טמפרטורות קיצוניות ואף שורשי עצים. כך בריכות הפיברגלס יכולות להחזיק מעמדן לאורך עשרות שנים עם תחזוקה ותיקונים מינימליים.
  • קלות ההתקנה- בזכות הייצור מראש של מעטפת הבריכה במפעל, זמן ההתקנה יכול להיות הרבה יותר קצר מאשר במקרה של בריכות בטון מסורתיות. דבר זה מביא גם לפחות הפרעות ולפחות רעש במהלך תהליך ההתקנה.

 

בריכת פיברגלס מחיר- מה כוללת ההתקנה?

לאחר שבחרתם בריכת פיברגלס בהתאם לצרכים שלכם ולמידות הרצויות, ניתן להתחיל בהתקנת הבריכה. לשם כך יש לחפור באדמה בור קצת יותר גדול ממידות הבריכה. לאחר החפירה, יש לבצע יציקת בטון בתחתית הבור. יציקה זו חייבת להיות מספיק חזקה כדי לשאת את משקל הבריכה. לאחר היציקה, מובילים את הבריכה ומניפים אותה למקומה בעזרת מנוף זרוע. לאחר שהבריכה מונחת במקומה, מחברים את הצינורות לסינון ולניקוז. לאחר השלמת כל הצעדים, מתחילים למלא את הבריכה במים ובמקביל ממלאים חול ים מסביב לבריכה מבחוץ. אם תבצעו את הפעולות הללו כהלכה, תמנעו נזק לבריכה. בריכות פיברגלס בשילוב זכוכית מגיעות כמעט מוכנות מראש בהתאם להזמנת הלקוח, ונותר לבצע רק את ההתקנה. כלומר, אתם מקבלים בריכת פיברגלס בהתאמה אישית ובבנייה אישית.

בריכת פיברגלס מחיר- כמה זה עולה?

המחיר של בריכת פיברגלס הוא לא חד משמעי והוא מושפע ממגוון גורמים שונים. בין הגורמים המרכזיים שמשפיעים על המחיר נכללים הגורמים הבאים- 

  • גודל הבריכה- ככל שהבריכה תהיה גדולה יותר כך היא תצריך יותר חומרים וזמן ייצור נוסף, מה שיגרום למחיר גבוה יותר.
  • צורת הבריכה- הצורה של הבריכה יכולה להשפיע על המחיר. בריכה בצורה סטנדרטית ופשוטה יכולה להיות זולה יותר מבריכה בצורה מיוחדת שדורשת עיבוד נוסף.
  • עיצוב- מחיר הבריכה יכול להשתנות בהתאם לעיצוב הבריכה, כולל חומרי הגימור, המורכבות של התקנתם והאיכות שלהם.
  • תשתיות ומערכות ניקוז- התקנת בריכה כולל תשתיות ומערכות ניקוז נאותות. מחיר התשתיות ישתנה בהתאם לגודל הבריכה, התנאים בשטח והבקשות המיוחדות של בעלי הבריכה.
  • הובלה- המחיר של בריכות פיברגלס כולל הובלה ולכן יכול להשתנות בהתאם למרחק ההובלה ומורכבות הנחתה בשטח. לדוגמה, שטח עם גישה מוגבלת יגביר את המורכבות של העברת הבריכה לחצר הבית.
  • חברות- מחירי בריכות פיברגלס יכולים להשתנות בין חברה לחברה. כדאי לבצע סקר שוק ולהשוות מחירים בין מספר חברות מומלצות. 

יש לקחת בחשבון את כל הגורמים הללו כאשר מתבצע חישוב המחיר ויש לשקול את הפרמטרים השונים על מנת לבחון את האפשרויות הכלכליות המתאימות ביותר. באופן ממוצע המחיר לבריכת פיברגלס ינוע בין 30,000 לבין 150,000 שקלים. כחלק מהסכום נכלל גם המחיר עבור החפירה ההובלה וההתקנה שינועו בין 30,000 לבין 50,000 שקלים. ההתקנה פשוטה יחסית ולכן את רוב הכסף תשלמו עבור הבריכה עצמה.

 

בריכת פיברגלס מחיר- זולות יותר מבריכות בטון

בריכות הפיברגלס הן בריכות זולות יותר מבריכות בטון. בריכות הפיברגלס מיוצרות בארץ ונשלחות כבר מוכנות להתקנה, כך שההתקנה פשוטה וכוללת חפירה, התקנת תשתיות ומיקום הבריכה. אם אתם רוצים להנות מבריכה מפנקת ואיכותית שתשמש אתכם לאורך זמן במחירים נוחים יותר, הבחירה בבריכת פיברגלס תהיה בריכת משתלמת במיוחד. חשוב לבחור בחברה מתאימה שמייצרת בריכות איכותיות ותספק התקנה מקצועית שלא תפגע בבריכה. 

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!