הבריכה של 7 על 3 הוא משחק שמשחקים על שולחן ביליארד מלבני

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

הבריכה 7 על 3 הוא משחק פופולרי שמשחקים בארצות הברית. זוהי וריאציה של משחק תשע כדורים. מטרת המשחק היא לכיס שבעה כדורים לפני שהיריב ישול שלושה כדורים.

השחקן הראשון יורה על אחד מששת כדורי הפסים שעל השולחן, ואז ממשיך לירות עד שהוא שלל לכיס שבעה כדורי פסים או יותר, בעוד היריב שלו מנסה לכיס שלושה או יותר כדורי פסים לפני שהם עושים זאת.

בריכת 7 על 3 היא בריכת שחייה אולימפית שאורכה 33.333 מטר ועומקה 3 מטר.

הבריכה של 7 על 3 משמשת למטרי מסלול קצרים וספרינטים.

זוהי בחירה פופולרית לתחרויות בינלאומיות מכיוון שהיא מקלה על חישוב המרחקים ששחיינים עברו.

הבריכה של 7 על 3 היא משחק נהדר לילדים. זוהי גם דרך טובה ללמד אותם את יסודות הגיאומטריה.

בריכה של 7 על 3 היא מלבן עם שבע שורות ושלוש עמודות. השחקן מתחיל בפינה השמאלית התחתונה של המלבן, ומנסה להגיע לפינה הימנית העליונה מבלי לצאת מהתחום. אם הם יוצאים מהתחום, הם צריכים להתחיל מחדש מהפינה השמאלית התחתונה.

בריכה של 7 על 3 היא בריכה שרוחבה 7 מטר ועומקה 3 מטר. עומק הבריכה ישתנה בהתאם לגודל החצר.

בריכות הן דרך מצוינת להתקרר בקיץ. הם מספקים מקום לבני המשפחה ליהנות ולהירגע יחד. בריכות נהדרות גם למבוגרים המחפשים להתאמן בזמנם הפנוי.

השלב הראשון בבניית בריכה בגודל 7 על 3 הוא ההחלטה היכן אתה רוצה שהבריכה שלך תהיה ממוקמת בחצר או בבית שלך. כדאי גם לשקול אם ברצונך שהבריכה שלך תהיה על משטח מוגבה כגון סיפון, או אם אתה מעדיף שהיא תהיה שקועה באדמה עם שטח דשא סביבה כמו שרוב הבריכות נמצאות בבריכות ציבוריות ובאתרי נופש.

לאחר שתחליטו היכן תרצו את הבריכה שלכם, כדאי למדוד כמה מקום יידרש לה ולוודא שיש מספיק מקום לכל התכונות שלה כמו למשל

7 על 3 ביליארד הוא משחק שבו שחקנים מתחלפים לזרוק כדור לבריכה משני קצותיו, מנסים להתקרב כמה שיותר לאמצע.

הכללים פשוטים. שחקנים מתחלפים לזרוק את הכדור (באמצעות הידיים) לבריכה משני קצותיו, מנסים להתקרב ככל האפשר לאמצע מבלי להיכנס פנימה. אם הם אכן נכנסים פנימה, הם צריכים לחכות עד שתורם יגיע שוב.

משחק זה ידוע גם בשמות אחרים כגון "3 על 1" או "3 על 2".

7 על 3 ביליארד הוא משחק שמשחקים על שולחן מלבני עם שני שחקנים.

המשחק מתחיל בכך שכל שחקן בוחר שלושה כדורים ממאגר הכדורים ומטפח אותם מול קצה השולחן של השחקן. לאחר מכן, השחקנים יורים בתורות לעבר הכדורים המחוררים של היריב מתוך כוונה להפיל אותם לכיסים בשני קצות השולחן. אם כדור הוכנס לכיס, הוא נחשב כנקודה אחת עבור אותו שחקן ונשאר במשחק עד שהוא מחטיא זריקה או עוזב את השולחן מכיוון שהוא הוטבע על ידי יריבו. אם כל שלושת הכדורים משולבים, אז השחקן הזה מנצח.

ביליארד הוא משחק פופולרי ביותר שמשחקים במדינות רבות. זהו משחק של מזל ומיומנות, וניתן לשחק בו על ידי כל מספר של שחקנים. הרעיון הבסיסי מאחורי המשחק הוא להכניס את הכדורים לכיסים עם כדור הלבן.

7 על 3 ביליארד הוא וריאציה על משחק הבריכה המסורתי. יש לו שבעה כיסים בשורה אחת ושלוש שורות של כיסים, בסך הכל 21 כיסים. הכדורים ממוקמים בצורה שונה מאשר בבריכה המסורתית, עם שורה אחת מאחור, שתי שורות באמצע השולחן ושתי שורות בקדמת השולחן.

בריכת 7 על 3 היא וריאציה של הבריכה המסורתית של 8 על 2. המשחק משוחק עם שבעה כדורים, ומטרת המשחק היא לכיס את כולם לפני שהיריב עושה זאת.

לשולחן ביליארד 7 על 3 יש אזור משחק שאורכו קצר יותר משולחן של 8 על 2, ויש לו גם מרחק קצר יותר בין המסילות. זה מקל על השחקנים להגיע לזריקות משני צידי השולחן, אך גם מקל על השחקנים להחטיא זריקות מכיוון שהם קרובים יותר אחד לשני.

בריכה בגודל 7 על 3 היא בריכה בעלת צורה מלבנית במידות של 7 רגל (2.13 מ') על 3 רגל (0.91 מ').

הצורה הנפוצה ביותר לבריכות אלו היא מלבנים, אך אפשריות גם צורות אחרות. גודל הבריכה נקבע לרוב על פי השטח הפנוי בחצר או בגינה, וגם על פי העדפת מי שישתמש בה.

עומקה של בריכה בגודל 7 על 3 הוא בדרך כלל 4 עד 5 רגל (1.22 עד 1.52 מטר), מה שהופך אותה למושלם עבור שחייה ומשחקים כמו פולו מים, תוך שהוא עדיין רדוד מספיק עבור ילדים צעירים לשחק בו בבטחה

7 על 3 ביליארד הוא משחק שבו שחקנים מתחלפים לירות כדורים מקצה השולחן לתוך בריכת כדורים בקצה השני. השחקן הראשון יורה שבעה כדורים, ואז השחקן השני מגיע בתורו ויורה שלושה.

המשחק משוחק עם 15 כדורים אדומים, 15 צהובים ו-15 כדורים כחולים. השחקנים חייבים להשתמש ביד אחת בלבד כדי לירות בכדורים.

המשחק הזה משוחק על שולחן מלבני מוארך שמידותיו 7 רגל רוחב על 3 רגל גובה (2.13 mx 0.91 m). לשולחן יש שני כיסים בכל קצה אליהם יוכלו שחקנים לירות את הכדור שלהם – אחד ל-7 זריקות כדור ואחד ל-3 זריקות כדור.

בריכה של 7 על 3 הוא השם שניתן לבריכה שרוחבה 7 מטר ועומקה 3 מטר.

זה עשוי לשמש ללימוד שחייה לילדים צעירים, שעדיין לא למדו לשחות. זה יכול לשמש גם מבוגרים שלומדים איך לשחות.

בריכת 7 על 3 היא סוג של בריכת שחייה קטנה בהרבה מהגודל הממוצע של בריכת שחייה. היא ידועה גם בשם "בריכת שכשוך" או "בריכת ילדים".

הבריכות בגודל 7 על 3 משמשות בדרך כלל לילדים, מבוגרים בעלי יכולת תנועה מוגבלת, או לאנשים שמתאוששים מפציעה. הם יכולים לשמש גם למסיבות ומפגשים חברתיים אחרים.

הבריכה של 7 על 3 הוא משחק שמשחקים על שולחן מלבני באורך של 8 רגל ורוחב של 3 רגל. לשולחן שלושה כיסים בכל צד. שחקנים מתחלפים לירות את הכדור לכיסים.

משחק הבריכה המסורתי משוחק על שולחן מלבני, עם שישה כיסים לאורך המסילות. אורכו של השולחן הוא בדרך כלל 6 רגל (1.8 מטר) ורוחב 3 רגל (0.9 מטר), אך יכול להיות גדול עד 8 על 4 רגל (2.4 על 1.2 מטר).

בריכה של 7 על 3 היא בריכה שרוחבה שבעה מטרים ועומקה שלושה מטרים. יש למדוד את עומק הבריכה מהנקודה הגבוהה ביותר של המים ועד לתחתית. בריכות שעומקן יותר משלושה מטרים עשויות לדרוש מציל תורן בכל עת.

בריכה בגודל 7 על 3 היא מושלמת לילדים מכיוון שהיא מספקת מקום רב לשחייה מבלי להיות עמוקה מדי. זה גם לא דורש תחזוקה כמו שבריכה גדולה ועמוקה יותר תצטרך.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!