הקמת בריכת פיברגלס היא פרויקט שניתן להשלים ביום אחד

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בניית בריכת פיברגלס היא תהליך מורכב. זה מחייב את הבריכה לבנות בקטעים.

השלב הראשון בתהליך זה הוא לחפור את הבור לבריכה. יש לחפור את החור בעומק של 18 אינץ' לפחות ולפחות 3 רגל ברוחב. השלב הבא הוא יציקת לוח בטון שישמש כבסיס לבריכה שלכם. לוח הבטון הזה צריך להיות בעובי של כ-6 אינץ', והוא אמור להשתרע כ-6 אינץ' מעבר לקצה החור מכל הצדדים. לאחר שהדבר נעשה, תצטרך ליישר את הקרקע סביב לוח הבטון החדש שלך, כך שמים לא יחלחלו לתוכו במהלך סופות גשם או אירועי מזג אוויר רטובים אחרים. אתה יכול לעשות זאת עם חול, חצץ, או כל חומר אחר שבו אתה רוצה להשתמש כל עוד זה לא כבד מדי בשבילך להסתדר לבד.

השלב הבא הוא לבנות את המסגרת שלך לבריכה שלך באמצעות 2x4s או קורות עץ אחרות שמתאימות לכך

בריכת פיברגלס מורכבת ממסגרת מתכת עם מעטפת פיברגלס. הסוג הנפוץ ביותר של מסגרת מתכת היא מעטפת הפלדה, שהיא יקרה יותר בשל החומר והעבודה הנדרשת לבנייה.

מעטפת הפלדה נבנית על ידי ריתוך של לוחות פלדה בודדים. לאחר מכן מחברים את הפלטות לצלחת בסיס, שיוצרת את צורת הבריכה.

מעטפת הפיברגלס בנויה על ידי גלגול של יריעות פיברגלס והדבקתם יחד עם שרף. תהליך זה יכול להסתיים ביום אחד בלבד, בניגוד לבריכות בטון מסורתיות שלוקח שבועות לסיום.

בריכת פיברגלס היא סוג של בריכה מצופה ויניל העשויה מפיברגלס. תהליך בניית בריכת פיברגלס מתחיל בחפירת הקרקע ולאחר מכן התקנת תוחם. השלב הבא בבנייה הוא התקנת הגג והדק, ולאחר מכן התקנת מדרגות וספסלים. לבסוף, ישנן גימור שונות להוסיף.

בניית בריכת פיברגלס היא תהליך מורכב הדורש כמה מיומנויות וכלים ספציפיים. לדוגמה, צריך להיות מסוגל לקרוא שרטוטים, לדעת להשתמש בסוגים שונים של מסורים ולהיות בעל ניסיון בחומרי בניין.

התהליך מתחיל בהתקנה של מפלס הקרקע. מפלס הקרקע עשוי לרוב מבטון, אך ניתן גם מלבנים. חשוב שמפלס הקרקע יהיה מפולס כראוי לפני התקנת כל חלק אחר של הבריכה. לאחר מכן מגיעה התקנת שכבות מרובות של רשת חיזוק התפורות יחד עם חוט מתכת. זאת על מנת לוודא שאין חורים במבנה הבריכה והיא יכולה לעמוד בעומסים כבדים כמו מים או שלג ללא בעיות. לאחר מכן מגיעה התקנת ממברנת איטום היוצרת מחסום אטום נוסף לבריכה ומגינה עליה מפני תנאי מזג אוויר קשים או כימיקלים המשמשים במהלך הליכי תחזוקה. לאחר מכן מגיע הרמה עם חול ולאחר מכן התקנת תוחם עבור החלק התחתון

בריכות פיברגלס עשויות מיריעות פלסטיק מחוזקות פיברגלס (FRP) אשר מעוצבות ומעוצבות ליצירת הבריכה. ליריעות ה-FRP יש משטח מחוספס הדומה לעץ, אך משקלן קל בהרבה.

בניית בריכת פיברגלס מתחילה בהכנת הקרקע. חופרים בור ואז מרפדים אותו בחצץ דחוס וחול. לאחר מכן ממלאים את החור במים כדי לבדוק דליפות. הכנת הקרקע יכולה לקחת עד חמישה ימים בהתאם לגודל הבריכה.

בריכת פיברגלס עשויה משכבה דקה של טיח מחוזק הנקרא "חצאית", הנכרכת סביב הקצה החיצוני של הבריכה, ושכבת פיברגלס, הנמרחת לאחר מכן על פני השטח.

החלק החשוב ביותר בבניית בריכת פיברגלס הוא שימוש בכלים ובחומרים הנכונים. הכלים הדרושים הם:

-את חפירה

-מעדר

-מטאטא

-מגרפה

-מריצה או עגלה להובלת חומר וכלים

-סרט מדידה או יישור מתכת למדידת מרחקים וזוויות

רמה כדי לוודא שמשטח הקרקע שלך אחיד

בניית בריכת פיברגלס היא תהליך שניתן להשלים בארבעה שלבים:

1. חופרים את הבור,

2. יציקת הבטון,

3. התקנת המסגרת והקופינג,

4. התקנת האנייה.

בניית בריכת פיברגלס היא תהליך שלוקח זמן וכסף. השלב הראשון בתהליך הוא הכנת האתר הכולל יישור הקרקע ופינוי כל פסולת. לאחר מכן, לוח הבטון נוצק ומפולס כדי לספק בסיס יציב לבריכה שלך. לאחר מכן, תצטרך להתקין מערכת ניקוז בתוך הקרקע סביב לוח הבטון החדש שלך. זה מונע נזילת מים לתוך הבית שלך או לחלחל לתוך החצר שלך.

לאחר מכן, תצטרכו להוסיף שכבת חול מעל מערכת הניקוז לפני הוספת שכבת בטון נוספת מעל. זה יוצר מחסום עמיד למים עבור אזור הבריכה החדש שלך.

לבסוף, תרצו לסיים עם קצת גינון סביב אזור הבריכה החדש שלכם עם עצים, צמחים, פרחים או אלמנטים דקורטיביים אחרים כך שייראה כאילו הוא שייך לחצר האחורית שלכם!

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבניית בריכת פיברגלס הוא בנייתה בצורה נכונה. הבנייה מתחילה בהנחת הבריכה על משטח ישר. לאחר מכן, התוחם מחובר למעטפת הבריכה עם דבק ואטום עם קרום גומי אטום.

השלב הבא בבנייה הוא לשפוך מים לתוך הציפוי ולתת לו להתנקז דרך מערכת פילטרים לפני מילויו במים לתמיד.

בריכת פיברגלס היא סוג חדש של בריכה שהפך פופולרי בשנים האחרונות. הוא עשוי מחומר פלסטי קשיח וניתן לעצב אותו לכל צורה רצויה.

בריכת פיברגלס נעשית על ידי יציקת השרף הנוזלי לתוך תבנית, אשר לאחר מכן מתקשה והופכת נוקשה. השרף הנוזלי עשוי בדרך כלל משרף פוליאסטר או ויניל אסטר עם חומר מקשה כלשהו.

ישנם יתרונות רבים לסוג זה של בריכה, כולל:

-ניתן להתאים אותו לכל גודל או צורה רצויים

-זה לא חייב להיות מרופד בבטון

-יש לו עלויות תחזוקה נמוכות

בריכות פיברגלס נבנות בתהליך הדומה מאוד לתהליך בניית בריכת בטון. ההבדל העיקרי הוא סוג החומרים המשמשים. בריכות פיברגלס בנויות באמצעות פיברגלס מזוין במקום בטון.

השלב הראשוני בבניית בריכת פיברגלס הוא יצירת הצורה לבריכה ויוצקים פנימה את שכבת הבידוד הקצף. שכבה זו מספקת בידוד בין שכבות הבטון והפיברגלס, וכן חוזק נוסף על מנת להבטיח שאין נזילות או סדקים בקירות הבריכה. השלב הבא הוא בניית קרום איטום עם ציפוי חיצוני הנקרא "טייפ". הסרט יוצר אטימה אטומה מפני חדירת מים, אשר ימנע מכל מים לחלחל דרך סדקים או חורים בתפרים של קיר הבריכה שלך. לבסוף, אתה יכול ליישם את הגימור שלך כמו חיתוך וצביעה, ולאחר מכן למלא את הבריכה החדשה שלך במים!

בריכות פיברגלס בנויות על ידי יציקת שרף נוזלי על תבנית. תבנית זו עשויה מדוגמה הנחתכת מפח. לאחר מכן מוזרק השרף הנוזלי לתוך התבנית, ותבנית המתכת מוסרת. תהליך בניית בריכת פיברגלס יכול להתבצע תוך שלושה ימים או פחות.

בריכת פיברגלס מספקת את אותם יתרונות כמו כל סוג אחר של בריכת שחייה: היא מציעה פעילות פנאי מהנה לשחיינים ומונעת אידוי מים מכיוון שלא צריך למלא אותה במים כל יום.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!