זו לא משימה קשה לבנות בריכה ביתית

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכה ביתית היא תוספת נהדרת לנכס שלכם, אך לא תמיד קל לעשות זאת לבד. אתה צריך לדעת מה אתה עושה ולקבל את הכלים המתאימים.

אם אתה מחפש דרך לבנות בריכה משלך, אז המאמר הזה הוא בשבילך. נדון בשלבים הדרושים לבניית בריכה מאפס ובחומרים הדרושים.

רוצים להקים בריכה ביתית, אבל לא יודעים איך להתחיל? אתה יכול להתחיל על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1. מצא את המקום המושלם עבור הבריכה שלך – שקול את גודל הנכס שלך והיכן אתה רוצה למקם את הבריכה. באופן אידיאלי, זה צריך להיות באזור של הנכס שלך שמקבל הרבה שמש וקרוב מספיק למקור מים.

2. רכשו את כל האספקה שלכם – תזדקקו לכלים לחפירה ולבנייה, כמו גם חומרים למבנה הבריכה שלכם, כולל בטון, מוטות פלדה וחוטי רשת.

3. פנו מכשולים שעלולים להפריע לבנייה – יש לוודא שאין עצים או סלעים בדרך לפני תחילת העבודה במקום.

4. לחפור חור גדול מספיק בשבילך

בניית בריכה בבית יכולה להיות דרך מצוינת להירגע וליהנות מהקיץ. עם זאת, זו לא משימה קלה לביצוע. זה אולי נראה כמו עבודה קשה הדורשת עזרה מקצועית, אבל ישנן דרכים רבות לעשות זאת בעצמך.

תצטרך להתחיל עם הציוד והכלים הנכונים כגון:

-את חפירה

-מגרפה

-מריצה

-יריעת ברזנט או יריעת פלסטיק

-צנרת ואביזרי PVC (עבור בריכות קרקע)

-צינור ניקוז (עבור בריכות קרקע)

-משאבת סינון (עבור בריכות קרקע)

-מקדחה חשמלית עם חיבור למסור חורים לחיתוך חורים באדמה

בניית בריכה ביתית לבד יכולה להיות משימה מתגמלת אך תובענית. חשוב לדעת למה אתם נכנסים לפני שמתחילים בתהליך. יש צורך לנקוט בצעדים רבים ושונים לפני שתוכלו ליהנות במלואם מהבריכה החדשה שלכם.

השלב הראשון בבניית הבריכה שלך הוא ההחלטה על מיקום הבריכה. תצטרך לקחת בחשבון את גודל המגרש, כמה מקום יש לך, ואילו מבנים נוספים נמצאים בקרבת מקום. לאחר מכן, תצטרך לקבוע כמה עמוקה ורחבה הבריכה שלך צריכה להיות. בריכות מגיעות בגדלים רבים ושונים, כך שייתכן שייקח קצת זמן למצוא אחת שמתאימה לצרכים שלך בצורה מושלמת. לאחר שהדבר בוצע, תרצה לברר איזה סוג של חומר תוחם יתאים ביותר לצרכים שלך או אם

בניית בריכה ביתית היא פרויקט מאתגר שכן הוא דורש מיומנויות וידע בתחומי הבנייה השונים. אתה צריך לחשוב על דברים כמו הצורה, הגודל והעומק של הבריכה. כמו כן, יש להתייחס לסוג החומר בו תרצו להשתמש לקירות ולריצוף של הבריכה.

ישנם יתרונות רבים לבניית בריכה משלך בבית. אחד מהם הוא שתוכלו לעצב את הבריכה שלכם בדיוק איך שתרצו – החל מצורתה, גודלה ועומקה ועד לסגנון ולצבע שלה.

יתרון נוסף הוא שניתן לחסוך כסף רב בבחירת חומרים בעלות נמוכה לקירות הבריכה או לריצוף.

החיסרון בבניית בריכה משלך בבית הוא שזה ייקח הרבה יותר זמן מאשר אם היית שוכר אנשי מקצוע לעשות את זה

בניית בריכה בבית יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת בניית הבריכה, כמו גודל, צורה ותקציב. המאמר הבא יספק קצת מידע על איך לבנות בריכה ביתית משלך בעזרת כמה טיפים.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להחליט איזה סוג בריכה אתה רוצה. ישנם שלושה סוגי בריכות: בריכות בתוך הקרקע, בריכות מעל הקרקע ובריכות מתנפחות. בריכות בתוך הקרקע הן בדרך כלל יקרות יותר אך דורשות פחות תחזוקה מבריכות מעל הקרקע והן בריכות מתנפחות. בריכות מעל הקרקע זולות יותר אך דורשות תחזוקה רבה יותר מאשר בריכות בקרקע או מתנפחות מכיוון שיש לנקות אותן באופן קבוע כדי למנוע צמיחת אצות והצטברות חיידקים בתוך המים. ניתן להזיז בריכות מתנפחות או ניידות

בניית בריכה בבית יכולה להיות חוויה מאוד מתגמלת. זה לא כל כך קשה כמו שאתה חושב וזה יהפוך את החצר האחורית שלך למקום שכולם יוכלו ליהנות ממנו.

אחד הדברים הראשונים שאתה צריך לעשות הוא להחליט באיזה גודל וצורה אתה רוצה להיות הבריכה שלך. האם אתה רוצה שזה יהיה מלבני, בצורת כליה או סגלגל? תצטרך גם לשקול כמה עמוקה הבריכה צריכה להיות ואיזה סוג של חומר כיסוי או סיפון אתה רוצה.

השלב הבא הוא בחירת התוחם לבריכה שלך. ישנן אפשרויות רבות ומגוונות בכל הנוגע לספינות ויש להן מגוון רחב של מחירים בהתאם לעמידות שלהן, עובי, צבע וכו'. תצטרך גם לבחור משאבה ומערכת סינון לבריכה שלך יחד עם כל אביזרים אחרים שמגיעים עם

בניית בריכה היא משימה לא פשוטה. אתה צריך למצוא את המקום הנכון, לחפור בור, להשיג את הציוד והמים הנכונים, ואז להתקין הכל. נשמע מסובך? ובכן, זה יכול להיות אם אתה לא יודע מה אתה עושה. למזלכם יצרנו את המדריך הזה כדי לעזור לכם בכל זה!

בניית בריכה בעצמך היא עבודה רבה. אתה צריך לדעת את היסודות, כמו איך להניח את הבסיס, לחפור את החור, להתקין את הצנרת והחיווט החשמלי וכו'. אבל אם אתה בעד זה, זה יכול להיות ממש מתגמל ומהנה.

1. הניח את הקרן

2. לחפור את החור שלך

3. התקנת אינסטלציה וחיווט חשמל

4. בנה את הבריכה שלך

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא למצוא את המקום המתאים לבריכה שלכם. אתה יכול לבחור בין מיקום צמודי קרקע או מיקום בגובה הסיפון. חשוב שתיקח בחשבון את האקלים שבו אתה גר, כמו גם כל גורם אחר שעלול להשפיע על מיקום הבריכה שלך. לדוגמה, אם יש הרבה עצים בחצר האחורית שלך, אולי עדיף שהבריכה שלך תהיה בקומת הקרקע כדי שלא תהיה מוצלת על ידם.

בחלק זה אספר כיצד לבחור את המקום הנכון לבניית בריכה ביתית לבד.

הפרויקט של בניית בריכה ביתית לבד יכול להיות הרבה עבודה. אתה צריך את הכלים, הידע והזמן הנכונים לעשות את זה. אנחנו הולכים לעבור כמה מהשלבים החשובים ביותר בבניית בריכה ביתית משלך.

בניית בריכה בבית היא אחד הבילויים הפופולריים ביותר עבור בעלי בתים. התהליך, לעומת זאת, עשוי להיות ארוך מאוד ויקר. זה דורש הרבה מחקר ותכנון כדי להבטיח שזה נעשה כראוי.

מאמר זה יעבור על השלבים לבניית בריכה בחצר האחורית שלך בעצמך.

1) מחקר:

לפני שתתחיל לבנות את הבריכה שלך, חשוב לעשות קצת מחקר על איזה סוג בריכה אתה רוצה וכמה זה יעלה. כדאי גם לקחת בחשבון את כל ההיתרים שעשויים להידרש לפרויקט. ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות זמינות והעלות משתנות בהתאם לגודל, צורה, חומרים בשימוש ודרישות ההתקנה.

בניית בריכה היא משימה לא פשוטה. עליכם לתכנן ולהתכונן מראש, אחרת בסופו של דבר תבזבזו יותר זמן וכסף ממה שציפיתם.

אם אתם שוקלים לבנות בריכה לבד, אז המאמר הזה הוא בשבילכם. הנה כמה שלבים שיעזרו בהכנה שלך:

– מצא את המיקום המתאים לבריכה שלך

– גלה כמה מים הבריכה שלך צריכה

– החליטו על סוג המשטח שיכסה את הקרקע סביב הבריכה שלכם (דשא, חצץ, בטון)

אנחנו צריכים להתחיל עם תוכנית. שרטוט הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את גודל הבריכה, הצורה והיכן היא תמוקם. השלב הבא הוא לקבוע איזה סוג בריכה אנחנו רוצים – בריכה מבטון או מעל פני הקרקע.

זה אולי נראה כמו תהליך מכריע, אבל אם נפרק אותו לשלבים ניתנים לניהול, זה יהיה הרבה יותר קל.

בניית בריכה בבית היא משימה לא פשוטה. זה דורש הרבה זמן ומאמץ. הצעד הראשון הוא לבחור את המקום הנכון עבור הבריכה. תצטרכו למצוא אזור שיש בו מספיק מקום לבריכה ויש לו גם מערכת ניקוז טובה.

השלב הבא הוא הכנת הקרקע לבריכה. תצטרך לחפור, ליישר ולדחס את כל האדמה סביבו לפני התקנת כל סוג של תוחם או חומר סיפון.

לאחר מכן, עליך להתקין כל ציוד מסנן או משאבות שאתה רוצה להשתמש בבריכה שלך, כמו גם כל תכונות בטיחות אחרות כגון סולם או מדרגות לתוך הבריכה שלך.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!