מאגר המועמדים הפוטנציאליים לתפקיד נתון אינו תמיד רחב כפי שהוא אמור להיות

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכה צרה וארוכה היא מטפורה שמשמעותה שהבריכה מאוד צרה בחלקה העליון ומתרחבת ככל שהיא יורדת.

המטאפורה משמשת לתיאור אנשים שנמצאים בראש המשחק שלהם, אבל רק לפרק זמן קצר.

הבריכה צרה כי יש רק אנשים בודדים שיכולים למלא את התפקיד. הם צריכים להיות מוסמכים מספיק כדי לבצע את העבודה, וזו הסיבה שהם יקרים יותר. הבריכה ארוכה כי יש הרבה אנשים שרוצים למלא את התפקיד והם יהיו זולים יותר.

מאגר המועמדים למשרה נתונה הוא צר מכיוון שאין הרבה מועמדים מתאימים. המשמעות היא שהפונים יעלו יותר מאלו שלא עומדים בדרישות. מאגר המועמדים למשרה נתון הוא ארוך מכיוון שיש הרבה אנשים שרוצים להגיש מועמדות, כך שהם יהיו זולים יותר מאלה שלא יכולים לעמוד בדרישות.

בריכה צרה וארוכה היא בריכת שחייה שהיא ארוכה וצרה. צורה זו של הבריכה מאפשרת לשחות למעלה ולמטה לאורכה של הבריכה, כמו גם לרוחבה.

רוחב הבריכה יכול לנוע בין 20 רגל ל-50 רגל. האורך יכול לנוע בין 25 יארד ל-75 יארד.

בריכה צרה וארוכה היא סוג של בריכת שחייה בעלת צורה מלבנית. רוחב הבריכה גדול מהאורך.

בריכות צרות וארוכות מספקות יותר מקום לפעילויות כמו פולו מים, הדורש יותר מקום מזה של בריכות השחייה הממוצעות.

בריכה צרה וארוכה היא סוג של בריכת שחייה שהיא ארוכה וצרה. הוא ממוקם בדרך כלל בחצר האחורית, אך ניתן למצוא אותו גם בחצר הקדמית.

הבריכות מעוצבות כך מכיוון שהן קלות יותר לתחזוקה, והיא מספקת יותר פרטיות לאנשים המשתמשים בהן.

בריכה צרה וארוכה היא בריכה שתוכננה כך שהמים עמוקים בקצה אחד ורדודים בקצה השני. עיצוב זה מאפשר לאנשים בעלי יכולות שחייה שונות ליהנות מהבריכה מבלי להרגיש בחוץ, מכיוון שהם יכולים לשחות בשני קצותיו.

העיצוב של בריכה מסוג זה משמש לעתים קרובות בבריכות ציבוריות מכיוון שהוא עוזר לספק תחושת שוויון בין השחיינים.

בריכה יכולה להיות צרה או רחבה.

בריכה צרה וארוכה עדיפה על בריכה רחבה ורדודה.

אנחנו יכולים לראות שבבריכה יש הרבה אנשים טובעים. האנשים הטובעים אינם מסוגלים לשחות והם זקוקים לעזרה. יש מציל בצד הבריכה, אבל הוא לא עושה שום דבר כדי לעזור לאנשים האלה. המציל פשוט עומד שם ומתבונן איך האנשים האלה טובעים.

הקטע הזה מראה כמה אנשים צריכים עזרה ממציל אבל הם לא יכולים לקבל אותה כי המציל לא עושה כלום כדי לעזור להם. הקטע הזה גם מראה כיצד חלק מהאנשים הללו ימותו אם מישהו לא יעשה דבר בנידון.

חשוב לשמור על מאגר גדול של מועמדים מכיוון שתהליך הגיוס אינו תמיד מושלם ולפעמים, אתה עלול להתמזל מזלך ולמצוא את המועמד המושלם.

בריכה צרה וארוכה יכולה להוות בעיה גדולה עבור חברות שמנסות לגייס עובדים חדשים. הם יצטרכו להשקיע זמן רב במציאת האדם המתאים לתפקיד, מה שלא רק מבזבז זמן אלא גם עולה כסף בדמות פרסום והוצאות אחרות.

תהליך הגיוס לא תמיד מושלם ולכן חשוב לשמור על מאגר גדול של מועמדים על מנת להגדיל את הסיכוי למצוא מישהו כשיר לתפקיד.

בריכה צרה וארוכה היא בריכת שחייה רחבה וארוכה כאחד. סוג זה של בריכה משמש לעתים קרובות לתחרויות וסוגים אחרים של אירועים.

לסוג זה של בריכת שחייה יתרונות רבים. לדוגמה, זה יכול לאפשר ליותר אנשים להשתתף באירוע בו זמנית מבלי לדאוג למגבלות מקום. זה גם מספק שטח גדול יותר עבור אלה ששוחים לעשות זאת, מה שמקל עליהם לנוע ברחבי החלל כולו. בנוסף, עיצוב זה מציע הזדמנות לאלו שצופים לראות טוב יותר את השחיינים כשהם נעים במים.

בריכה צרה וארוכה היא דוגמה למטאפורה המשמשת לרוב לתיאור אדם שיש לו כישרונות רבים אך לא הרבה כישורים.

בריכה צרה וארוכה היא דוגמה למטאפורה המשמשת לרוב לתיאור אדם שיש לו כישרונות רבים אך לא הרבה כישורים.

בריכה צרה וארוכה היא בריכה שאינה עמוקה מספיק לשחייה. יש לה קצה רדוד וקצה עמוק, אך הקצה העמוק אינו עמוק במיוחד ולכן ניתן להשתמש בה רק לשכשוך.

בחלק זה אדבר על בריכות מים. בריכות עם עומק משמשות בדרך כלל לשחייה ויש עומקים שונים כדי להכיל את כל רמות השחיינים. בריכה עם עומק יכולה לשמש גם לשכשוך, אבל המים לא חייבים להיות עמוקים כמו הבריכה עם העומק.

בריכה צרה וארוכה היא בריכת שחייה ארוכה אך צרה. סוג זה של בריכת שחייה יכול להיות שימושי כאשר המקום לבריכת השחייה מוגבל. מגבלת המקום תגרום לכך שאורך הבריכה יהיה ארוך מרוחבה.

בריכה צרה וארוכה היא בריכה שיש לה כניסה רחבה אך לאחר מכן נהיית צרה ככל שיורדים במדרגות. סוג זה של בריכה נמצא לרוב בבריכות ציבוריות, כמו זו שבאוניברסיטת נבאדה לאס וגאס.

סוג זה של בריכה אינו אידיאלי להקפות שחייה מכיוון שתצטרך להפסיק לזוז כדי לעבור את הפינות. קשה גם לצלול לתוכו כי יש כל כך הרבה חומות שמקיפות אותו.

בריכה צרה וארוכה היא מטאפורה המשמשת לתיאור מצב שבו יש הרבה מועמדים לעבודה, אך רק מעטים מהם מתאימים.

הביטוי נגזר מהרעיון שמועמד אחד עשוי להיות מוסמך יותר מהאחר, אך לשניהם עדיין יש אותו סיכוי להיבחר לתפקיד. הוא משמש לעתים קרובות בהתייחסות להזדמנויות תעסוקה.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!