מה זה מז״ח ועד כמה הוא חשוב?

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

ישנם אביזרים רבים שאנו לא מבינים עד כמה הם חשובים לאיכות חיינו. אחד מהאביזרים הללו הוא מונע זרימה חוזרת או בראשי תיבות מז״ח. האם יצא לכם לשמוע עליו עד היום? המון אנשים לא מודעים כי במערכת מי השתייה שלהם ישנו את האביזר הזה. מרוב שהוא קטן המחשבה הראשונה תהיה כי חשיבותו מועטה. אך כאשר מסתכלים על תמונת המצב בשלמותה מבינים עד כמה הוא חשוב ומשמעותי. רוצים להמשיך לשתות מים איכותיים וטהורים? על מנת שזה יקרה תצטרכו לוודא כי אותו מזח מבצע את המשימה המוטלת עליו. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק מה הוא עושה ועד כמה הוא חשוב לאיכות חייכם. כל מי ששותה מים על בסיס קבוע מחויב לבחון את הסוגייה הזו על בוריה. כך לא תמצאו את עצמכם חושבים משהו אחד, אך המציאות תהיה אחרת לחלוטין.

 

מהו מז״ח?

מז״ח (מונע זרימה חוזרת) הוא מכשיר זעיר שמתקינים במערכת מי שתייה מכל סוג שהוא. המכשיר הזה אמור למנוע זרימה חוזרת על המים המזוהים לברז ממנה אמורים לצאת מים נקיים. המחשבה הטבעית שלנו תהיה כי המים המזוהים הולכים ישר אל הביוב. אך יכולים להיווצר מקרים בהם המים הללו יזרמו שוב חזרה אל הברז. מציאות שכזו אינה מתקבלת על הדעת, בטח אם אתם רוצים להנות ממי שתייה נקיים. יש כאלה שרק בדיעבד יגלו כי קרה מקרה בו המים המזוהים זרמו בחזרה לברז שלהם. לפיכך יהיה עליכם לוודא כי אותו מזח תקין ועושה את העבודה החשובה הזו.

 

מהי החשיבות של מזח?

אל תגידו שלכם זה לא יקרה, אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד ומה עלול להשתבש. מונע זרימה חוזרת אמור למנוע זרימה של מים מזוהמים אל מקורות השתייה שלכם. ברור לכולם כי שתיית מים מזוהים עלולה לסכן אתכם ולהעמיד אתכם במצבים לא נעימים. בראש ובראשונה סיבוכים בריאותיים שייווצרו כתוצאה משתיית המים הלא נקיים. אתם מבחינתכם תרצו להביא את עצמכם למצב בו מי השתייה שתשתו יהיו טהורים. הבריאות בנויה על שתייה רציפה וקבועה של מים, כל עוד הם באמת נקיים. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם עומדים עם הגב לקיר בהקשר הזה.

 

איך בודקים תקינות מז״ח?

מדי פעם יהיה עליכם לבדוק את תקינות המזח כפי שאתם בודקים תקינות של אביזרים אחרים. המז"ח עלול להישחק באופן טבעי, מצב שעלול להעמיד אתכם בסכנה כפי שהוסבר. על מנת שהבדיקה תהיה אפקטיבית יהיה עליכם להזמין איש מקצוע מנוסה ומיומן. מתקין מוסמך של מז״ח ידע מן הסתם להתמודד עם בעיות שנוצרות עם הזמן. התיקונים הקטנים הללו יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. תרצו לגרום לעצמכם להוציא את מירב התועלת מהמזח אותו התקינו לכם. בדיקה תקופתית תימנע בעיות שלא ידעתם על קיומן או שלא חשבתם שהן ייווצרו. 

 

איך יודעים שמזח לא תקין?

מתי בדיוק יהיה עליכם לקרוא למתקין מזח כדי שיבחן את המצב מקרוב? אנו מציעים להזמין את אותו איש מקצוע אחת לכמה חודשים כדי שיעשה בדיקה מקיפה. ברגע שהבדיקה היא בדיקה תקופתית תוכלו לדעת כי עשיתם בדיוק את אשר מוטל עליכם. אל תזכרו בדיעבד כי יהיה עליכם לתקן את המזח כי המצב הזה עשוי להיות מאוחר מדי. בו בזמן יכולים להיות סימנים מקדימים המעידים על כך שהמים אינם ראויים לשתייה. אנו מדברים על ריח לא נעים או צבע לא אידיאלי של המים אותם אתם הולכים לשתות.  

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!