מטרת מאמר זה היא לספק לקוראים מידע בסיסי על תהליך בניית בריכת שחייה

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכת שחייה היא תוספת נהדרת לכל בית. זו יכולה להיות דרך מצוינת להירגע וליהנות עם המשפחה והחברים. אך לפני שאתם קונים בריכה, חשוב לדעת את הגודל, הצורה וסוג הבריכה הנכונים עבורכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות שתוכלו לבחור מהן כמו בריכות בתוך הקרקע, בריכות מעל הקרקע, או אפילו בריכות בחצר האחורית.

הסוגים הפופולריים ביותר של בריכות שחייה הם בקרקע מכיוון שהן הזולות והקלות ביותר לתחזוקה. עם זאת, אם אתה רוצה יותר פרטיות או רוצה שהבריכה שלך תתבלט אז בריכה מעל הקרקע עשויה להיות האפשרות הטובה יותר עבורך.

אם יש לך מספיק מקום בחצר האחורית שלך אז בריכה בחצר האחורית עשויה להיות מושלמת לצרכים שלך מכיוון שסוגים אלה של בריכות מגיעים עם כל מיני סוגים

בניית בריכת שחייה היא תהליך שמתחיל בחפירת אדמה ומסתיים בהתקנת קרום איטום למים.

חפירת האדמה מתחילה בסילוק הקרקע העליונה ולאחר מכן חפירה עד למפלס התת קרקע. החפירה נעשית כדי ליצור שטח לבנייה, שיכול להיות בצורת מלבני או עגול.

השלב הבא הוא הסרת סלעים או אבנים גדולות מהאתר. זה יכול להיעשות ביד, אבל זה יעיל יותר אם זה נעשה באמצעות מכונות כבדות כמו מחפרון. האדמה שנחפרה תידרש לפנות מהאתר, כמו גם כל אשפה אחרת שנמצאה במהלך החפירה כמו בקבוקים, פחיות ושקיות ניילון.

לאחר הסרת כל האדמה, יהיה

בריכת שחייה היא אגן מים גדול שנמצא בדרך כלל בתוך או ליד בניין או מבנה אחר. שני סוגי בריכות השחייה העיקריים הם מגורים וציבוריים. בריכות מגורים משמשות בדרך כלל לבילוי משפחתי ולבילוי, בעוד שבריכות ציבוריות משמשות בדרך כלל כמקום לשחייה תחרותית, ספורט ימי ופעילות גופנית.

בניית בריכת שחייה יכולה להתבצע בשלוש דרכים שונות:

1) התקנה בקרקע: סוג זה של התקנה הוא הסוג הנפוץ ביותר בארצות הברית מכיוון שהוא דורש פחות חפירה מאשר סוגים אחרים. זה גם אומר שניתן לחמם את הבריכה על ידי מי תהום בלבד או עם חום משלים מלולאה תת קרקעית.

2) התקנה מעל הקרקע: סוג זה של התקנה זול יותר מכיוון שהוא אינו דורש עבודת חפירה כמו התקנה בתוך הקרקע.

בניית בריכת שחייה יכולה להימשך עד 8 שבועות אם אין עיכובים. התהליך מתחיל בחפירת האתר, שבדרך כלל אחריה התקנת מערכת ניקוז והנחת תשתית.

השלב הבא הוא יציקת בטון לקירות, לרצפה ולמדרגות. לאחר שהדבר נרפא, הגיע הזמן לאספקה והתקנה של ציוד כגון משאבות, מסננים ומחוללי כלור. לבסוף, אחרי שכל זה נעשה, הגיע הזמן למלא את הבריכה במים.

בניית בריכת שחייה היא תהליך מורכב ביותר. ניתן לחלק את תהליך הבנייה לשלושה שלבים: חפירה, עבודות בטון וגימור.

שלב החפירה כולל פינוי של כל מבנים קיימים או גינון לצורך הכנה להקמת הבריכה. החפירה נעשית בדרך כלל ביד עם אתים, מכושים וכלים אחרים.

שלב עבודות הבטון כולל התקנת כל הצורות הנדרשות וחומרי חיזוק כגון ברזל, רשת תיל וחוטי רשת על מנת להבטיח שהבריכה תחזיק מעמד בלחץ. בצורות אלו יוצקים בטון כדי ליצור בסיס יציב לקירות ולריצוף של הבריכה.

שלב הגימור כולל מריחת טיח או ציפוי טיח על פני השטח הפנימיים של קירות הבריכה והריצוף כדי להגן עליהם מפני מים

בניית בריכת שחייה היא תהליך מורכב מאוד הכולל שלבים רבים. אחד השלבים החשובים ביותר הוא החפירה. יש צורך בחפירה כדי ליצור חור באדמה שישמש את הבריכה. תהליך החפירה יכול להימשך עד שבועיים תלוי עד כמה עמוק וכמה גדול אתה רוצה את החור שלך.

חפירה היא אחד השלבים החשובים ביותר בבניית בריכות שחיה מכיוון שהיא יוצרת חור בו תיבנה הבריכה.

בניית בריכת שחייה אינה משימה פשוטה. זה דורש הרבה תכנון וסבלנות.

השלב הראשון בבניית הבריכה הוא חישוב גודל ועומק הבריכה. החישובים תלויים בגודל שאתה רוצה שהבריכה שלך תהיה, באיזו צורה אתה רוצה שתהיה, כמו גם באיזה עומק אתה רוצה שהיא תהיה.

הערכה גסה לבריכת שחייה קרקעית בגודל ממוצע תהיה ברוחב של כ-12 רגל על 18 רגל באורך עם עומק של בין 3 ל-4 רגל בקצה הרדוד, בשיפוע הדרגתי עד לעומק של 6-8 רגל בקצה העמוק.

השלב הבא הוא לחפור את הקרקע עבור הבריכה שלך, מה שעשוי לקחת הרבה יותר זמן ממה שציפית. אתה צריך לחפש כל צינורות תת קרקעיים או

בניית בריכת שחייה

ניתן לבנות בריכת שחייה בחצר האחורית או על גג ביתכם, בהתאם לגודל ולעיצוב. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת בניית בריכת שחייה הוא הצורה. ישנן ארבע צורות עיקריות: מלבנית, כליה, עגולה וסגלגלה.

השלב הבא הוא לקבוע היכן אתה רוצה שהבריכה שלך תהיה ממוקמת. אם אתה בונה אותו בחצר האחורית שלך, אז אתה צריך לחפור באדמה ולצפות אותו בבטון או אריחים. אם תרצו לבנות אותו על גג הבית שלכם אז יש כמה שיקולים שצריך לעשות לפני תחילת הבנייה.

בניית בריכת שחייה היא תהליך מורכב מאוד. על חברת הבנייה לוודא שהעיצוב והחומרים בטוחים לסביבה ולאנשים שישתמשו בבריכה. הם צריכים לקחת בחשבון גורמים כמו אקלים, איכות מים ונגישות.

על חברת הבנייה לתכנן הכל מתחילתו ועד סופו לפני שמתחילים בבניית הבריכה. הם צריכים לקבל אישורים, למצוא מקום מתאים ולוודא שכל הציוד שלהם מוכן לפני שהם מתחילים כל עבודה.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!