נזקי הגשם והצורך באיטום גגות

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

גשם הוא אירוע טבעי שיכול לגרום נזק לגג שלך. כדי למנוע זאת, כדאי לאטום את הגג כדי למנוע כניסת מים.

הדרך הנפוצה ביותר לאטום גג היא בזפת, אך ישנן גם שיטות נוספות כמו רעפי אספלט וקצף.

איטום הגג מפני נזקי השמש הוא חלק חשוב בתחזוקת הבית מכיוון שהוא מונע כניסת מים לבית ולגרום לנזק.

איטום גגות הוא תהליך של הגנה על הגג מפני נוזלים, מים ולחות. ישנם סוגים רבים ושונים של אוטמי גגות המספקים רמות הגנה שונות. סוג אחד הוא איטום חם על בסיס זפת שניתן ליישם על גגות על מנת למנוע נזילות.

איטום מבנים הוא חלק חשוב בתהליך שיפוץ הבית מכיוון שהוא מסייע להאריך את חיי הגג שלך ולהגן על הבית מפני נזקי מים.

איטום גגות הוא תהליך של מריחת חומר על הגג למניעת חדירת מים. זה חיוני במניעת נזק לרכוש שלך.

איטום גגות הוא תהליך שניתן לבצע על ידי קבלנים מקצועיים או עשה זאת בעצמך. קבלנים מקצועיים משתמשים בציוד וחומרים מיוחדים, בעוד שעושים בעצמם משתמשים בחומרים כמו זפת, גומי ואספלט.

רוב אנשי המקצוע בתחום הגגות ממליצים להשתמש בזפת לגגות בעלי שיפוע נמוך, בעוד שיש להשתמש באספלט רק לגגות בעלי שיפוע גבוה.

זפת: זפת שימשה במשך מאות שנים כחומר איטום על גגות מכיוון שהיא מספקת הגנה מצוינת מפני חדירת מים ולחות. זה גם עוזר לשמור על הגג קריר באקלים חם. עם זאת, זפת עשויה להיות קשה ליישום מכיוון שהיא דורשת חום כדי להתרפא כראוי והיא גם זקוקה להבה פתוחה לפני יישום חומרים רבים משמשים כחומרי איטום עבור גגות וקירות, כמו גם במספר יישומים אחרים בגלל תכונות ההדבקה שלהם. ניתן ליישם אורתנים כמעט על כל משטח מכיוון שהם אינם דורשים חום או להבה מיישום להבה פתוחה. פוליאוריטן: פוליאוריטן משמשים בדרך כלל להגנה על משטחי מתכת, כגון גג, נגד קורוזיה. זה גם מספק גמישות ומתיחה כאשר מיושם על פני השטח של הנעל. פוליאוריטן מיושם בדרך כלל על ידי גלגולו, או ריסוסו על משטחים עם דבק ספריי מבוסס אירוסול.

 

איטום גגות – כיצד מתבצע התהליך

איטום הגג הוא תהליך שהופך את הגג לאטום למים ומגן עליו מפני נזילות. זה נעשה על ידי מריחת שכבות איטום על משטח הגג ולאחר מכן מריחת שכבת חצץ על האיטום. החצץ שומר על חומר האיטום במקומו, מונע את חלחול המים וכן מספק בסיס יציב לכל חומר נוסף שמתווסף לגג.

תהליך של איטום מבנים הוא תהליך של איטום גג למניעת כניסת מים. התהליך יכול להתבצע באופן ידני או באמצעות מכונה.

איטום גגות כרוך באיטום השכבה החיצונית של הגג, העשויה לרוב מאספלט, בטון או רעפי חרס. שכבה חיצונית זו מכוסה אז בשכבה פנימית העשויה בדרך כלל מפוליוויניל כלוריד (PVC).

על מנת להבטיח שהגג יישאר עמיד למים לאורך שנים, יש לאטום אותו מעת לעת ולתחזק אותו כראוי.

איטום גגות נעשה באמצעות מריחת ציפוי המונע חדירת מים דרך הגג. תהליך זה הוא תהליך דו-שלבי. ראשית, יש לנקות את הגג כדי להסיר כל צבע ולכלוך רופפים או ישנים. לאחר מכן, יש להכין את פני השטח ליישום איטום באמצעות שכבת פריימר.

הסיבה העיקרית לכך היא מניעת פגיעה במשטחים הפנימיים או החיצוניים של המבנה עקב חדירת מים. שיקול נוסף הוא שאתה רוצה שהגג שלך ייראה טוב כדי שיימכר טוב יותר. זה גם יגדיל את תוחלת החיים שלו מכיוון שהוא לא יזדקק לתחזוקה כמו קודם.

הרבה אנשים לא מודעים לאופן שבו גגות אטומים למים וכיצד הם יכולים לעשות את העבודה שלהם בבית עם פחות עלות ומאמץ מאשר העסקת אנשי מקצוע למשימה זו

 

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!