ניתן לבנות בריכה טיפולית במגוון דרכים

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

בריכה טיפולית היא מיכל מלא במים המחומם לטמפרטורה נוחה. זה יכול לשמש להרפיה, טיפולים רפואיים ופיזיותרפיה.

בניית הבריכה הטיפולית מתחילה בתכנון הבריכה. גודל וצורת הבריכה תלויים בשימוש המיועד.

בריכות טיפוליות הן בדרך כלל בריכות מלבניות או ריבועיות שעומקן כ-10 מטר ורוחבן 5 מטר. עומק המים בבריכות אלו נע בין 3 ל-4 רגל מה שהופך את רוב האנשים לנוח לעמוד בהן מבלי שהראש שלהם יירד מתחת למים.

בריכה טיפולית היא גוף מים בנוי אשר תוכנן לספק יתרונות טיפוליים. ישנם סוגים רבים ושונים של בריכות טיפוליות, אך לכולן יש את אותה מטרה: להעניק טיפול למי שזקוק לכך.

בריכות טיפוליות מועילות במספר דרכים, אך הן משמשות לרוב למטרות שיקום. הם יכולים לשמש עבור אנשים עם דלקת פרקים, פיברומיאלגיה ומצבים דומים אחרים. הם גם עוזרים לאנשים הנאבקים עם כאב כרוני או חרדה.

בריכה טיפולית היא בריכת מים גדולה שנוצרה למטרות טיפוליות. הוא משמש לעתים קרובות כדי לעזור לאנשים עם מוגבלות ולמי שמתאושש ממחלה.

תהליך בניית בריכה טיפולית מתחיל בדרך כלל ביצירת בסיס הבריכה. זה יכול להיעשות באמצעות מגוון רחב של חומרים, אבל בטון מועדף לעתים קרובות כי זה עמיד וקל לעבוד איתו. יש לקחת בחשבון את עיצוב וצורת הבריכה גם בשלב זה. השלב הבא בבנייה הוא בניית הקירות הצדדיים, שניתן לעשות זאת על ידי ערימת לבנים או יציקת בטון. לאחר השלמת פעולה זו, הגיע הזמן ליצור את אגן המים למעלה ולאחר מכן להוסיף מסננים או מאפיינים אחרים שעשויים להידרש לתהליך הטיפול.

הבריכה הטיפולית היא המצאה מצוינת לאנשים בעלי מוגבלויות וצריכים להשתמש בכיסא גלגלים. זה נהדר גם עבור אנשים שיש להם כאב כרוני, או מצב שמקשה עליהם לנוע.

הבריכה הטיפולית עשויה מויניל ובתוכה תוחם מתנפח. תוחם זה ניתן לניפוח או לרוקן בהתאם לצרכים של האדם המשתמש בבריכה. המים בבריכה נעים מעומק המותניים לעומק החזה.

השלב הראשון בבניית בריכה טיפולית הוא חפירת החלל הדרוש.

השלב הבא הוא בניית תשתית בטון שתתמוך במשקל הבריכה.

לאחר מכן, דק בטון ייוצק על גבי הבסיס הזה.

לאחר מכן, מוטות חיזוק פלדה מוכנסים לתוך הסיפון ולאחר מכן מכוסים בבטון.

לבסוף, הקירות נבנים באמצעות בלוקים מבטון מזוין וטיט.

הקמת בריכה טיפולית היא שלב חשוב בתהליך עיצוב מרכז טיפולי. בריכות טיפוליות הן בריכות מים חמים בעומק נמוך, שיש להן מספר יתרונות טיפוליים למי שמשתמש בהן.

בריכות טיפוליות מיועדות לשימוש על ידי אנשים עם מוגבלויות פיזיות, כאבים כרוניים ומצבים נפשיים כמו דיכאון וחרדה. הם גם מספקים הקלה לאנשים הסובלים מדלקת פרקים, פיברומיאלגיה או מצבי כאב כרוני אחרים.

הבריכה הטיפולית היא בריכה עם סדרה של מדרגות המאפשרות כניסה ויציאה מהמים. הוא נועד לשמש אנשים המתקשים בשימוש במדרגות. השלבים מרוצפים ומספקים משטח מונע החלקה כדי לסייע במניעת נפילות.

# מבוא

# בנייה

# צעדים

הבריכה הטיפולית היא סוג של בריכה אשר תוכננה במיוחד על מנת להעניק טיפול ונוחות לאנשים עם מוגבלויות. בדרך כלל מדובר בבריכה רדודה שיש לה רמפה או מדרגות לגישה נוחה. הבריכה הטיפולית יכולה לשמש כל מי שזקוק לה, לרבות קשישים, נכים ומחלימים מניתוח.

בריכה טיפולית עשויה בדרך כלל מבטון עם בטנה בתוכה המספקת ציפה ומונעת מחיידקים לצמוח במים. הבטנה גם מונעת את ספיגת המים בבטון. לבריכה טיפולית יכולות להיות צורות רבות ושונות, אך רובן בריכות בצורת מלבנית או ריבועית במידות סביב 10 רגל על 20 רגל על 3 רגל עומק (3 מ"ק על 6 מ"ר על 1 מטר).

בניית בריכה טיפולית יכולה להתבצע בשלושה שלבים. השלב הראשון הוא החפירה והביסוס, שעליו נדבר במאמר זה.

יש לבנות בריכה טיפולית על משטח ישר בשיפוע של 2-3 מעלות. השיפוע הזה נחוץ כדי שהמים יזרמו במורד הבריכה ולא יצאו ממנה. השיפוע צריך להיות גם לפחות 1 אינץ' עבור כל רגל באורך. זה מספק מספיק מקום למים לזרום החוצה בקצה הבריכה, וזה המקום שבו רוב הבריכות מותקנות ניקוז.

השלב השני הוא בניית קירות, התמודדות ואבני התמודדות סביב שולי שטח החפירה. השלב השלישי כולל התקנת מערכות אינסטלציה ומערכות חשמל אחרות וכן עבודות גימור כגון ריצוף אריחים או ויניל וסיפון

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!