עלויות בניית הבריכה עשויות להשתנות מאוד בהתאם לגודל, צורה ומיקום הבריכה

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

עלות בניית הבריכה יכולה להשתנות מאוד בהתאם לסוג וגודל הבריכה.

בריכות הן דרך מצוינת להתקרר בחום הקיץ, אבל הן יכולות גם לעלות הרבה כסף. גודל וסוג הבריכה, כמו גם המיקום הגיאוגרפי, ישפיעו כולם על תג המחיר הסופי.

בניית בריכה היא השקעה יקרה, שניתן להפוך אותה למשתלמת יותר על ידי ביצוע ההנחיות הפשוטות הללו.

– דע את גודל הבריכה שברצונך לבנות.

– ודא שהאזור סביב הבריכה שלך יבש ושטוח.

– היעזרו בקבלן מקצועי להתקנה, וודאו שהם בעלי רישיון.

– ודא שאתה מקבל הצעות מחיר משלושה קבלנים שונים לפחות לפני קבלת ההחלטה הסופית לגבי מי להעסיק.

הקמת בריכה היא השקעה גדולה. זה לוקח זמן וכסף לבנות אחד. אולי אתם תוהים כמה יעלה לבנות בריכה, וכמה זה יהיה תלוי בגודל הבריכה.

כדי לענות על שאלה זו, תחילה נצטרך לשקול אילו חומרים דרושים לבנייה. לדוגמה, אם אנו בונים בריכה קטנה, ייתכן שלא נצטרך כל כך הרבה חומרים כאילו היינו בונים בריכה בגודל אולימפי. באופן כללי, החומרים היקרים יותר משמשים בבריכות גדולות יותר, כי הם צריכים לעמוד יותר בלאי של שחיינים לאורך זמן.

עלויות בניית הבריכה נקבעות לפי גודל הבריכה, בין אם אתם בונים בריכת בטון או בריכת ויניל, ובין אם אתם מתקינים בריכה על לוח קיים או יוצקים חדשה.

עלויות בניית הבריכה משתנות בהתאם לגודל, לצורה ולחומרים המשמשים. גורמים אלו יכולים להשפיע גם על עלות תיקוני הבריכה והתחזוקה.

בריכה קטנה בעלת צורה מלבנית ועשויה מבטון תעלה כ-2,000$ לבנייתה. בריכה בעלת צורת רבע עיגול עולה כ-4,000 דולר לבנייתה מכיוון שהיא דורשת יותר חומר.

אנו צריכים לשים לב כי תוחם מתכת או ויניל יהיה זול יותר מבטון או אריחים כי זה לא דורש כל כך הרבה עבודה כדי להתקין.

עלויות בניית הבריכה עשויות להשתנות בהתאם לסוג הבריכה שברצונך לבנות. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על מחיר הבריכה. הגודל והצורה של הבריכה, החומרים בהם נעשה שימוש והאם אתם בונים מערכת סינון או לא ישפיעו על עלות הבנייה הכוללת שלכם.

בנוסף לגורמים אלה, עליך לקחת בחשבון גם את המיקום הגיאוגרפי שלך. אם אתם גרים באזור שיש בו ביקוש גבוה לבריכות, אז יתכן והמחירים שלכם יהיו גבוהים יותר ממי שגר באזור פחות מאוכלס עם פחות אנשים שזקוקים לבריכות.

עלויות בניית הבריכה עשויות להשתנות בהתאם לגודל הבריכה, המיקום והעיצוב. לדוגמה, בריכה קטנה שמותקנת בחצר האחורית בפלורידה עשויה לעלות 3-5 אלף דולר. מצד שני, בריכה גדולה שמותקנת באזור בילוי חיצוני עשויה לעלות 30K-50K$.

עלות התקנת בריכה תלויה גם בגודלה ובמיקומה. בריכה קטנה בחצר האחורית המותקנת בפלורידה עשויה לעלות 3-5 אלף דולר ואילו בריכת אזור בילוי חיצונית גדולה המותקנת בקליפורניה יכולה להגיע עד 30-50 אלף דולר.

ניתן להוזיל את עלויות בניית הבריכה עם שימוש באוניית בריכה. כיסויי הבריכה עשויים מחומר עמיד ועמיד בפני פנצ'רים, קרעים ושפשופים. זה מפחית את הצורך בתיקונים והחלפות יקרות.

עלויות בניית הבריכה תלויות בגודל הבריכה ובאיכות החומרים המשמשים.

הבריכות היקרות ביותר לבנייה הן אלו שיש להן דק בטון, כיסוי וגימור אריחים.

עלויות בנייה של בריכות הן לרוב שיקול מרכזי עבור בעלי בתים. באופן כללי, ניתן לחלק את העלויות לשתי קטגוריות: בנייה ותחזוקה. ככלל, העלות להקמת בריכה גדולה מהעלות לתחזוקתה.

לדוגמה, בארצות הברית, נדרשים כ-5,000 דולר כדי לבנות בריכה בגודל ממוצע (25 רגל על 50 רגל) עם עומק של 12 רגל. סכום זה אינו כולל כל הוצאות גינון או הוצאות נלוות אחרות שעשויות להידרש לפני או לאחר השלמת הבנייה. לעומת זאת, בריכה בגודל ממוצע (25 רגל על 50 רגל) עם עומק של 12 רגל תדרוש בדרך כלל כ-1,000 דולר לשנה בעלויות תחזוקה.

העלות להקמת בריכת שחייה אינה זהה עבור כולם. עלות הבנייה תשתנה בהתאם לגודל הבריכה, מורכבות העיצוב והאם היא כוללת דק או לא.

בריכה עם סיפון תהיה יקרה יותר מאשר אחת בלי כי היא דורשת יותר חומרים ועבודה. בריכה קטנה תהיה זולה יותר מגדולה כי יש פחות חומרים הדרושים לבנייתה.

עלויות בניית הבריכה יכולות להשתנות בהתאם למורכבות התכנון וסוג הבריכה. חשוב לדעת את התקציב שלך וכמה אתה מוכן להוציא מראש כדי לקבל החלטה מושכלת.

גורם מרכזי לעלויות בניית הבריכה הוא גודל הבריכה. בריכות גדולות יותר דורשות יותר חומרים, מה שיעלה את עלות בניית הבריכה שלך. סוג הדק שתבחר משפיע מאוד גם על העלות הכוללת שלך.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!