עלות בניית בריכה בבית פרטי

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

עלות בניית בריכה בבית פרטימעוניינים לבנות בריכה בבית? המאמר הבא הוא בשבילכם. עלות בניית בריכה בבית פרטי משתנה בהתאם לגורמים שונים. יש לקחת בחשבון שיש מספר סוגי בריכות שניתן לבנות בבית פרטי ולכל סוג תהיה השפעה על המחיר. בנוסף חשוב לקחת בחשבון שיש עלויות לכל שלב בתהליך הבנייה כאשר יש לקחת בחשבון עלויות חפירה, עלויות בנייה ועלויות החומרים. על עלות בניית בריכה בבית פרטי ועל הגורמים המשפיעים עליה נרחיב במאמר הבא. 

בריכת בטון

עלות בניית בריכה בבית פרטי מושפעת מסוג הבריכה. בריכת בטון היא אחת האפשרויות הקלאסיות והמשובחות ביותר מבין כל האופציות הקיימות. על מנת לבנות בריכת בטון, נדרשת חפירה עמוקה באדמה, יציקת בטון וחיפוי. לפני בניית הבריכה עצמה, יש להקים את מערכת הצנרת וחדר המכונות.

ישנן מספר שיטות בנייה לבריכת בטון, וכל שיטה תשפיע על המחיר הסופי של הבריכה. השיטה הקלאסית והחסכונית ביותר היא בניית אבני הבניין. בשיטה זו משתמשים בבלוקים ובעמודי בטון בסביבות שני מטר ובפינות של הבריכה. יתרון של שיטה זו הוא החסימה של הגודל והעומק של המים. שיטה נוספת היא באמצעות גושי בטון. בריכת בטון שנבנית בשיטה זו תכלול חזות מרהיבה ותשמש אתכם לאורך שנים רבות. עם זאת, יש לקחת בחשבון שעלות בריכת בטון יכולה להיות גבוהה ולהתחיל ממאתיים אלף שקלים. בנייתה מחייבת גם קבלת היתר בנייה, והתהליך יכול לארוך מספר חודשים ואף שנה. 

בממוצע המחיר לבריכת בטון ינוע בין 100,000 שקלים לבין 150,000 שקלים ואפילו 180,000 שקלים, בהתאם לגודל הבריכה ולשיטת הבנייה שתבחרו. 

בריכת אקריליק

סוג נוסף שישפיע על עלות בניית בריכה בבית פרטי הוא בריכת אקריליק. בריכות אקריליק הן בחירה פופולרית לאלה שמעוניינים בבריכה שקופה ומרהיבה. הן עשויות מיריעה מוצקה של אקריליק, המחוממת ומעוצבת לצורה הרצויה. אקריליק הוא חומר קל משקל ועמיד היטב בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים. בריכות אלה נחשבות לידידותיות וקלות לתחזוקה וניקוי.

בריכות אקריליק מאפשרות ליהנות ממראה שקוף ולראות את המים בבריכה בצורה ברורה. מאחר שבריכות האקריליק הן קלות משקל, ההתקנה שלהן פשוטה יותר מאשר בריכות אחרות. כמו כן הן מציעות גמישות גיאומטרית, מה שמאפשר לעצב אותן בהתאמה אישית לפי הצרכים והתכנון המיוחדים שלכם. בנוסף, בריכות אקריליק קלות לניקוי ותחזוקה. ניתן לשטוף אותן בקלות עם מים וסבון עדין.

בריכת פיברגלס

גם בריכת פיברגלס תשפיע על עלות בניית בריכה בבית פרטי. בריכות פיברגלס נחשבות לאופציה משתלמת יותר עבור מי שמעוניין בבריכה שקופה. בריכות אלו מורכבות ממעטפת פיברגלס. בריכות אלה כוללות מראה שקוף ומרהיב, עם גימור חלק ומבריק. כך, ניתן ליהנות מבריכה שמאפשרת ראייה ברורה של המים. בנוסף, בריכות פיברגלס נחשבות לקלות להתקנה ולתחזוקה. הן מתאימות לכל צורה וגודל של בריכה וניתן להתאים אותן באופן אישי לצרכים המיוחדים שלכם. הן מספקות עמידות גבוהה בפני מזג האוויר וחומרים כימיים, וכן יכולות להחזיק לאורך זמן באיכותן ויציבותן. המחיר לבריכת פיברגלס ינוע בין 30,000  לבין 150,000 שקלים.

בריכה מתועשת

בריכה מתועשת יכולה להיקרא בשמות שונים כמו "בריכת יריעה" או "בריכת פוליאתילן". זו בריכה שניתן להקים תוך זמן קצר מאוד, כיוון שהיא עשויה ממבנה פוליאתילן שנפרש על ידי יריעה לחיפוי. השלד עשוי בדרך כלל מפוליאתילן, חומר פלסטי חזק ועמיד. הבריכה מצופה ביריעות ויניל או PVC המספקות אטימות ועמידות גבוהה כנגד קרינה וכימיקלים. הבריכה מונחת על משטח בטון ולא דורשת חומרי איטום מיוחדים. המחיר לבריכה זו ינוע סביב עשרות אלפי שקלים. 

בריכה עילית 

אחד מסוגי הבריכות הביתיות שישפיעו גם על עלות בניית בריכה בבית פרטי הוא בריכה עילית. כלומר בריכה שמונחת על הקרקע או מותקנת בצורה חלקית בקרקע. בריכות אלה זמינות בצורות שונות כמו עגול, מלבן או משושה עם חיפוי עשוי עץ. בניגוד לבריכות קבועות שמוטמנות עמוק באדמה ודורשות היתר בנייה, הבריכות הללו ניתנות להרכבה בתוך מספר ימים ואין צורך בהוראות מיוחדות. 

בריכות אלו מומלצות לכל מי שמחפש פתרון יחסית זול ולא רוצה להתעסק בהוראות התקנה מורכבות. הן מתאימות לשימוש במסגרת פרטית או מתחם ציבורי קטן. המחיר לבריכה כזו ינוע בין מאות ש"ח ויכול להגיע אפילו עד חמישים אלף ש"ח.

גורמים שישפיעו על עלות בניית בריכה בבית פרטי

מלבד לסוג הבריכה יש מגוון גורמים נוספים שישפיעו על עלות בניית בריכה בבית פרטי. העלות תקבע על פי מספר גורמים שונים, כגון גודל הבריכה, סוג החומרים, אביזרים, ואיכותם. באופן כללי, מחיר בריכת השחיה האקרילית יכול להתנהל בטווח של מספר אלפי שקלים עד מספר עשרות אלפי דולרים או מאות אלפי שקלים.

כאשר בוחנים מחירים, יש לקחת בחשבון את גודל הבריכה המתוכננת, החומרים המשמשים לבנייתה, וכן את האביזרים הנלווים כמו מערכת התחממות, סינון, ותאורה. חומרים ואביזרים באיכות גבוהה עשויים להוסיף לעלות הכוללת. בנוסף, יש לקחת בחשבון את עלויות התקנה והתחזוקה המתמשכת של הבריכה. ניתן להוסיף לכך עלויות אפשריות נוספות כמו עבודות חפירה, התקנת מערכת הזרמת מים, פיצוץ סלעים ועוד.

כדי לקבל מחיר מדויק עבור עלות בניית בריכה בבית פרטי, לפי המפרט שלך, מומלץ לפנות לספקים מומחים בתחום בניית בריכות ולקבל הצעת מחיר רלוונטית. 

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!