תכנון בריכות שחייה

בניית כל סוגי הבריכה ! במחירים הטובים בישראל !

עיצוב בריכת שחייה הוא תהליך מורכב הדורש מומחיות של אנשי מקצוע. העיצוב הוא לא רק על אסתטיקה, אלא גם על איך להתאים את הבריכה בחצר הבית שלך ואיך לעשות את זה קל לתחזוקה.

המעצב צריך לקחת בחשבון גורמים רבים: הצורה והגודל של החצר שלך, כמה מקום אתה רוצה עבור מדשאות, דקים או פטיו, האם אתה רוצה קצה רדוד או עמוק לילדים ומבוגרים, שיפוע הקרקע מסביב הבית שלך.

עיצוב בריכת שחייה אינו פשוט כפי שהוא נראה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני שתוכלו בכלל להתחיל בתהליך העיצוב. מהצורה והגודל של הבריכה ועד לסוג מאפייני המים הרצויים, ישנם גורמים רבים שיקבעו כיצד הבריכה שלכם תיראה ותתפקד.

הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון בעת תכנון בריכת שחייה הוא איזו צורה אתה רוצה שתהיה הבריכה שלך. ישנן שלוש צורות בסיסיות של בריכות: עגולות, סגלגלות ומלבניות. בריכות עגולות משמשות בדרך כלל לבריכות מגורים מכיוון שהן תופסות פחות מקום מצורות אחרות, אך יש להן גם פחות מקום לפעילויות כמו כדורעף מים או כדורסל. בריכות סגלגלות מספקות יותר מקום לפעילויות אך תופסות יותר מקום מאשר בריכות עגולות, לכן הן מתאימות ביותר לנכסים מסחריים עם הרבה קרקע זמינה או לנכסים עם חצרות אחוריות גדולות שבהן אנשים יכולים בקלות להסתובב בחלק החיצוני של הבריכה מבלי להירטב או לדרוך. על משטחים רטובים בחצר האחורית שלהם. בריכות מלבניות מציעות הרבה

עיצוב בריכת שחייה אינו משימה קלה. יש הרבה היבטים שצריך לקחת בחשבון. אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא עיצוב הבריכה עצמה.

יש לקחת בחשבון את הצורה, הגודל והעומק בעת תכנון בריכת שחייה. סוג המים בבריכה (כלור או טרי) ישפיע גם על העיצוב ואיזו מערכת סינון להשתמש.

ישנם גורמים רבים שישפיעו על אופן תכנון הבריכה ויש לקחת אותם בחשבון לפני שמתחילים לעבוד על בנייתה.

עיצוב בריכת שחייה אינו משימה קלה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון לפני תכנון בריכה. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא צורת הבריכה. צורת הבריכה תקבע כמה מקום פנוי לפעילויות כמו שחייה, צלילה ומפגשים חברתיים. זה גם קובע כמה מים יהיו בבריכה ואיזו מערכת סינון תידרש כדי לשמור עליה נקייה.

צורתה של בריכת שחייה נקבעת לפי מידותיה, אותן ניתן למדוד באורך, רוחב ועומק. באופן כללי, בריכות בעלות צורות מלבניות קלות יותר לעיצוב מכיוון שניתן לשנות בקלות את הממדים שלהן כדי להתאים לצרכים ספציפיים. זה לא בהכרח נכון לגבי בריכות בעלות צורות לא סדירות או כאלה שיש להן עיקולים או זוויות שלא יכולים לשנות בקלות את גודלן מבלי לפגוע ביעילותן כמתקן פנאי.

תכנון בריכות שחייה הוא משימה מורכבת הדורשת מחקר ומומחיות רבה. זה לא רק על הצורה, הגודל והעומק של הבריכה. ישנם עוד גורמים שונים שיש לקחת בחשבון לפני בניית אחד.

השלב הראשון בעיצוב בריכה הוא להחליט על צורתה וגודלה. הצורה יכולה להיות מלבנית, מרובעת או צורה חופשית. הגודל תלוי בשטח הפנוי לבריכה. אם זה לאזור מגורים, אז יהיה פחות שטח פנוי ואילו במקרה של שטחי מסחר יהיה יותר שטח פנוי לבנות אותו.

השלב הבא בתכנון בריכה הוא לבחור את העומק ואת מפלס המים שלה בהתבסס על דרישות המשתמש והנחיות הבטיחות שנקבעו על ידי רשויות כמו ASNZS (תקנים אוסטרליים).

לאחר שתחליטו על שני ההיבטים הללו של העיצוב, עליכם להחליט אם אתם רוצים בריכה מקורה או חיצונית בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם וכן למיקום הגיאוגרפי שלכם.

לבסוף, אתה צריך

עיצוב בריכת שחייה אינו משימה קלה. בחלק זה נבחן את השלבים השונים שעל האדם לעבור על מנת לעצב בריכת שחייה.

השלב הראשון הוא להחליט על גודל הבריכה. גודל הבריכה יהיה תלוי בכמה אנשים הולכים להשתמש בה ומה אתה רוצה לעשות איתה. לדוגמה, אם אתם מתכננים לארח מסיבות, אז תזדקקו לחלל גדול יותר מאשר אם תרצו רק משהו שמשפחתכם תהנה ממנה.

השלב הבא הוא לוודא שאין פינות חדות בעיצוב הבריכה. פינות חדות עלולות לגרום לפציעות ותאונות ולכן יש להימנע מהן בכל מחיר.

לאחר מכן, יש לבחור מאיזה חומר הם רוצים שהבריכה שלהם עשויה – ויניל או בטון למשל – ואז להחליט על סוג הצורה שהם רוצים לאזור השחייה שלהם: מלבנית או אליפסה למשל.

לבסוף, צריך להחליט אם הם רוצים

עיצוב בריכות שחייה הוא תהליך מורכב. זה לא רק על בחירת הצורה, הגודל והמיקום הנכונים. יש לעצב את הבריכה בצורה שתוכל להתאים לכל הצרכים של האנשים שישתמשו בה. מסיבה זו, חשוב להבין את הדברים השונים שצריך לקחת בחשבון לפני תכנון בריכה.

הדבר הראשון שאתה צריך לקחת בחשבון בעת עיצוב בריכה הוא הגודל והצורה של החצר האחורית שלך. כדאי לוודא שיש לכם מספיק מקום לבריכה שלכם כדי שלא תקבלו משהו קטן מדי או גדול מדי לחצר האחורית שלכם. אתה גם רוצה לוודא שאתה לא חוסם שום דלת או חלונות עם עיצוב הבריכה שלך, כי זה יכול לגרום לסכנות בטיחותיות עבור ילדים או חיות מחמד בבית שלך.

הדבר השני שאתה צריך לחשוב עליו בעת תכנון בריכת שחייה הוא כמה אנשים ישתמשו בה בו זמנית ומה הצרכים שלהם הולכים להיות בזמן שהם

עיצוב בריכת שחייה אינו קל כפי שהוא נראה. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון, כמו גודל הבריכה וצורתה. מאמר זה יעזור לכם לעצב את הבריכה שלכם ולהפוך אותה לנווה מדבר אישי משלכם.

עיצוב בריכות שחייה הוא משימה קשה, שכן לא רק צריך לוודא שהבריכה בטוחה לשחיינים, אלא גם שהיא נראית אסתטית.

תהליך העיצוב מתחיל בדרך כלל בפגישת לקוח בה דנים המעצב והלקוח על הצרכים והציפיות שלהם מהבריכה. לאחר מכן המעצב יוצר תוכנית לבריכה ומציג אותה ללקוח. התוכנית עשויה לכלול סקיצות או עיבודים של איך ייראו בריכות שונות בחללים שונים, או שהיא עשויה להיות מופשטת יותר, כמו רשימה של מאפיינים.

לאחר שיסכימו על עיצוב, הם יתחילו לעצב את מה שייכנס לבריכה כמו מפלים, מגלשות ותאורה לפני שיתחילו לתכנן תוכניות לחומרי בניין כמו אריחים וזכוכית.

עיצוב בריכת שחייה אינו קל כפי שהוא נראה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני תחילת תהליך העיצוב. ניתן לחלק את תהליך העיצוב לשלושה שלבים: קדם-עיצוב, עיצוב ופוסט-עיצוב.

שלב התכנון המקדים כולל הסתכלות על האתר בו תיבנה בריכת השחייה, קביעה איזה סוג בריכה יתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי הלקוח וניתוח התקציב שלו. השלב הבא הוא עיצוב הבריכה. זה כולל בחירת צורה לבריכה, החלטה על גודלה ועומקה, בחירת חומרים לבנייה וכדומה. לבסוף, בשלב שלאחר התכנון עלינו לוודא שהכל במקום; כמו מערכת סינון מים או אמצעי בטיחות לילדים.

עיצוב בריכת שחייה אינו קל. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון גודל, צורה, עומק ומיקום הבריכה. העיצוב צריך להיות גם אסתטי ופונקציונלי לשימוש הרצוי.

עיצוב טוב ישקול את הצרכים המעשיים של המשתמשים שלו. לדוגמה, אם מדובר בבריכה בתוך הקרקע, צריך שיהיה מספיק מקום סביבה כדי שאנשים יוכלו להסתובב וליהנות מבלי להירטב. אם מדובר בבריכת ילדים, אז שיהיו כמה נדנדות או אזורים רדודים בהם יוכלו לשחק בבטחה.

עיצוב בריכת שחייה זו אומנות. זה דורש מהמעצב לקחת בחשבון מספר גורמים הספציפיים למיקום הבריכה, כמו האקלים והסביבה. ישנם שני סוגים עיקריים של בריכות שחייה: בתוך הקרקע ומעל הקרקע.

עיצוב בריכת שחייה זו אומנות. זה דורש מהמעצב לקחת בחשבון מספר גורמים הספציפיים למיקום הבריכה, כמו האקלים והסביבה. ישנם שני סוגים עיקריים של בריכות שחייה: בתוך הקרקע ומעל הקרקע.

בריכות בתוך הקרקע נבנות מתחת לפני הקרקע עם בטון או חומרים אחרים ויש לבנות אותן על קרקע משופעת כדי שהמים יוכלו להתנקז ממנה בקלות. ניתן לבנות בריכות מעל הקרקע על כל משטח, אך לא ניתן להשתמש בהן לשחיות הקפה מכיוון שאין להן מסלולים לשחיינים לעקוב אחריהם על מנת לשמור על מרחקם אחד מהשני כאשר הם שוחים הקפות סביבו.

עולם הבריכות

"עולם הבריכות" הינה חברה לתכנון והקמה של כל סוגי הבריכות.

חברתנו בעלת ניסיון של 10+ שנים ואחת מהחברות המובילות בשוק היום .

החזון שלנו הוא להוזיל משמעותית את תחום בניית הבריכות בישראל תוך כדאי שמירה על סטנרדט גבוה גם בעיצוב וגם בחומרי הגלם.

הצוות שלנו מונה את האנשים האיכותים ביותר בשוק והיועצים שלנו יעזרו לכם להגיע לתוצאה המושלמת ולבריכה שתמיד חלמתם עליה.

מאמרים נוספים בנושא:
התקשרו עכשיו!